Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Gdzie najlepiej oddać do regeneracji Turbo.........

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Arti

Post autor: Arti »

Mnie i Gregowi205 wciąż mało - jesteśmy skrzywieni :-P
GTT

Post autor: GTT »

ale czesto kazdemu za jakis czas za molo chce sie coraz wiecej mocy ale z tym idzie w parze tez wiecej klopotow
Arti

Post autor: Arti »

GTT pisze:ale czesto kazdemu za jakis czas za molo chce sie coraz wiecej mocy ale z tym idzie w parze tez wiecej klopotow
więcej kłopotów to może nie, wszystko da się zrobić, ale kasy owszem :-(
GTT

Post autor: GTT »

no a koszt ato duze jak sie chce wszystko na cacy i z jak najlepszymi czesciami np od k-tec'a
Greg205

Post autor: Greg205 »

ja już wpakowałem tyle w silnik, że jak pojawia się ładne gtt na alledrogo to spokojnie bym za te pieniądze je kupił
a dalej nie jest to wersja finalna
ODPOWIEDZ