Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Gdzie najlepiej oddać do regeneracji Turbo.........

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

GTT

Gdzie najlepiej oddać do regeneracji Turbo.........

Post autor: GTT »

Gdzie najlepiej oddać do regeneracji Turbo?

Na dolnym śląsku....... macie jakieś firmy zaufane? I jaki koszt mniej więcej?
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

nie wiem jak na slasku ale w kielcach za regeneracje bez wyminy walkow 700
a z wymiana to ponad 1000.
GTT

Post autor: GTT »

Do znalazłem taką firme zna ktoś może

http://www.turboserwis.pl/
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

www.streetracing.pl

wpisz w wyszukiwarce regeneracja turbo

zycze mielj lektury tzn bedize nie mial bo sie dowiesz ze ciezko w polsce gdzies trafic na 100% robiacy dobrze zaklad :(
Arti

Post autor: Arti »

Greg205 ma do opylenia T20 w idealnym stanie
jak chcesz to pisz do niego
wyjdzie taniej niż regeneracja :-D
GTT

Post autor: GTT »

a t 20 to na jakim doladowaniu smiga
GTT

Post autor: GTT »

moze taka wstawic

http://moto.allegro.pl/item247522855__n ... mium_.html

Taki mały żarcik a tak wogóle to ciekawe czy by podeszla?
Maolat

Post autor: Maolat »

jak sie juz bawic to t25 i bedzie spoko
GTT

Post autor: GTT »

No wiem maolat zobaczymy co sie okaze z ta co jest a Greg205 ma t20 do opylenia wesz cos o niej pompuje mu na 1.2 bo cos tam pogrzebal co o tym myslisz. Ja osobiscie wolalby jak cos to juz tak jak mowisz t25 i normalne doladowanie 0.9
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

poszukaj na ebay.co.uk
tam możesz dostać śmigiełko za tanioszkę, a siedzisz w london city to ci ułatwia sprawę..

pozdrawiam
GTT

Post autor: GTT »

no wsumie tak poszukam
GTT

Post autor: GTT »

Znalazlem na ta jesli to od gtt ph2 to powinna byc t25?

http://cgi.ebay.co.uk/Turbo-R5-GTT-PH2- ... dZViewItem

I znalazlem taka

http://cgi.ebay.co.uk/K-tec-180-renault ... dZViewItem

a tu ona nowa

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=37

duzo pompuje do 20 psi i robi 180 kucy
Arti

Post autor: Arti »

w gtt było tylko T20 w std
no chyba, że o czymś nie wiem :-)
Greg205

Post autor: Greg205 »

zakładając T25 musisz wydech zrobić na 2,5" żeby to miało sens
przydałby się gaźnik dłubniety i mocniejsza pompa paliwa
bo 180 KM tak z samej turbiny się nie zrobi
GTT

Post autor: GTT »

no przelot bede mial caly i tylko koncowy tlumik tez przelot
a 180 km to mi az tyle nie potrzeba
ODPOWIEDZ