Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Uszczelka pod glowica

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

sebasport

Uszczelka pod glowica

Post autor: sebasport »

Renia mi zachorowała!

Padła mi uszczela pod głowica.

Objawy:

Silnik sie zaczoł grzac i pracuje na trzech garach,a cisnienie w ukladzie chlodzenia jest takie ze pekaja mi weze.

Pytanie:

Jaki jest przyblizony koszt wymiany uszczelek , planowania głowicy i robocizny?

Gdzie w Krakowie znajde magika co mi to zrobi a nie zedrze skóry?
KinioPP

Post autor: KinioPP »

Coś koło 300zł. Przynajmniej w OHV.
clio-energy

Post autor: clio-energy »

seba sie zrobi nie ma problemu.....
yobi

Post autor: yobi »

Jak tylko bede miał czas to też mogę wpaść pomóc
Jovanotti1973

Post autor: Jovanotti1973 »

podobny problem, ale ja już kupiłem chorą - gdzie szukać pomocy w 3mieście?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

szczerze kazdy mechanik zrobi uszczelke pod glowica
Sweeper

Post autor: Sweeper »

a ja odgrzebię temat :)
więc jutro biorę się za wymianę uszczelki pod głowicą
mam też nową na kolektor, pokrywy zaworów
czy coś jeszcze powinienem mieć lub zrobić?
regulacja zaworów to wiem - szczelinomierz 15 na wszystkich zaworach?

czy dam radę odkręcić kolektor bez demontażu układu wydechowego?
Arti

Post autor: Arti »

Sweeper pisze:czy dam radę odkręcić kolektor bez demontażu układu wydechowego?
pewnie dasz, ale ja wolałbym odkręcić
odpiąć tylko od kolektora i w dół
nie demontuj wszystkiego...
unikorn

Post autor: unikorn »

ssące 20 wydechowe 15 ;)
jjmag

Post autor: jjmag »

ja ssące ustawiałem na 25 wydech na 20 za redą mechanika i chodzi cichutko nie klepie
unikorn

Post autor: unikorn »

Swoją drogą, może się ktoś mądry wypowie na co wpływa zwiększenie lub zmniejszenie luzów w stosunku do wartości pierwotnej. Bo ja mam u siebie 15/10 i nie bardzo widzę różnicę.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

O ile mi wiadomo chodzi o niwelowanie rozszerzalnosci cieplnej materialow. Dlatego tez luzy zaworowe ustawia sie na zimnym silniku. W nowych to zazwyczaj sa hydrauliczne samoregulujace
ODPOWIEDZ