Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
SIARA PANOWIE, TOZ TO NIE ZADNE TURBO 1 CZY 2.... TO JEST POPROSTU R5 STARA BUDA NP ALPINE (ATHMO LUB TURBO) A MOZE NAWET ZWYKLA TL/TS/TX Z BLOTNIKAMI ALA TURBO 1/2, NAWET NIE SA DOKLADNIE WYKONANE
PRZOD ZDERZAK TURBO 1/2 MA POD SAMYMI LAMPAMI, TYLNE BLOTNIKI NIE SA KWADRATOWE TAK JAK NA ZDJECIU TYLKO LEKKO PRZYOKRAGLONE, NO I NAJWAZNIEJSZE ZBIORNIKI PALIWA SA POD PRZEDNIMI SIEDZENIAMI A W ALPIE Z TYLU, WIEC GDZIE WIDZICIE WLEW , WLOT NA MASCE JEST NIEPOTRZEBNY BO W TURBO 2 WLOT DO KABINY JEST PROWADZONY SPECJALNUM KANALEM LAPANYM OD PRZODU MASKI...
czy ja wiem? takie udawanie to troche pozerstwo albo jak najsłabsza wersja silnkiowa z toną szpachli wielkimi spojlerami i dopalana gazem.Wolałbym jednak zadbaną sliczną wersje innego r5 a nie jakąś replike.