Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

dziwne zachowanie układu zapłonowego

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

rotti

dziwne zachowanie układu zapłonowego

Post autor: rotti »

I oto pojawił się problem

Od 2 dni borykam się z dziwnym zachowaniem silnika.
Na ssaniu wszystko jest OK.
Jednak gdy silnik się nagrzeje to gaśnie -brak wolnych obrotów.
Dzisiaj częściowo rozwiązałem problem wymieniając kopułkę i palec rozdzielacza.
Ale nadal niepokoi mnie jeden szczegół- cewka zapłonowa -taka klasyczna , jest gorąca .
Aha -zapłony nadal wypadają -ale nie jest to już tak odczuwalne .
Może macie jakieś sugestie co jeszcze należałoby sprawdzić ?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przewody WN i swiece :-)
a potem przeczyszczenie solidne gaznika... moze dusza jest zapchana??
rotti

Post autor: rotti »

no tak to na pewno :-D , ale co z tą cewką??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie wiem... nie posiadam :-D
rotti

Post autor: rotti »

No cóż -chyba już wiem- Prawdopodobnie w cewce zapłonowej nastąpiło zwarcie w uzwojeniu pierwotnym co powoduje że cewka podaje za słaby prąd na świece a przy okazji się grzeje.
Jutro popróbuję powalczyć z cewką zapożyczoną z suzuki samurai(tylko takie auta mam pod ręką) i zobaczymy co się i czy coś się poprawi
rotti

Post autor: rotti »

No i poprawiło się -wypadanie zapłonów ustąpiło .
ODPOWIEDZ