Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
skrzynia z GTT jak to jeździ?
Moderator: Moderatorzy
Masz na myśli tulejki które są w otworach, przez które przechodzą śruby mocujące rozrusznikkilimr5 pisze:miałem tak kiedy brakowało tulejki centrujacej rozrusznik ze skrzynią
niewiem jak w Clio ale jak skrzynia z R5 to powinna takowa być

Bo jeśli tak to qqrffa wybiłem je bo się skrzynia nie chciała zejść

No właśnie czy tylko teraz dojdę z tymi tulejkami do ładuLodoo pisze:moze wystarczy poluzowac wszystkie srubyi tylko wysunac skrzynie o 1cm i wepchnac tulejki....


No i skrzynia ponownie zrzucona, okazało się tak jak przypuszczałem że koło zamachowe zblokowało się o wnętrze komory sprzęgłowej, a dokładniej mówiąc o dwie tulejki ustalające przez które przechodzą śruby


No i człowek oczywiście na własnych błędach się uczy.
Po ponownym złożeniu napędu...bajka, wszystko śmiga aż miło

Tylko że moja radość nie trwała zbyt długo bo za mną ciągnie się szeroka struga oleju



Sprawa wyjaśnionaGreg205 pisze:no nie ma tam żadnego otworu do smarowania - robiłem skrzynie od gtt jakieś 5 dni temujulian_RSi pisze:Tylko którędy tam może olej lecieć, przecież wałek nie ma chyba żadnego kanału do wnętrza skrzyni![]()
popatrzę jutro na to ale to dziwna sprawa



Autko już generalnie hula, co prawda tylko na 4 biegach, bo nie nie mam czasu wybieraka wyregulować i brakuje miejsca na wbicie "5" ale po mieście na razie starczy


A wrażenia, no jednym zdaniem..szybko ale troszkę za krótko na tej skrzyni idzie, ale zobaczymy jak będzie jak piątka wróci na swoje miejsce

Też miałem taki plan, bo zegary mogę od kumpla zapożyczyćGreg205 pisze:Załóż zegary od GTT tak jak ja zrobiłem w moim Clio Ph1 z silnikiem i skrzynią od gtt i po problemie z prędkościomierzem.


Więc jak na razie odpuściłem sobie temat

