Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Silnik Energy bardzo rzadko występował w r 19 dlatego ciężko będzie dopaść taki w dobrym stanie, za to w clio 1 nie było innych 1.4 poza E6j i E7j. Wydaje mi się że dolna łapa od 1.1 powinna podeść do Energy.
a przeszczep w clio z innego na energy to nei problem - bo clio ma poduszke przy kielichu tak czy tak
jak ma to wygladac masz na stronie klubowej (kliknij logo na gorze) w dizale technicznym - budowa auta rajdowego tam arek z kabarem wspawali do R5 poduszke z clio
Moje clio 1,4S miało taki silniczek na gaźniku i pięknie chodziło (miało 82KM).
Potem miałem na jednopunkcie 1,4 i różnica jest odczuwalna.
Łapa dolna pod altkiem od C1J i podobnych do Energy podejdzie ale po modyfikacjach - 1 otwór się nie zgadza
spoko dasz radę ja przekładałem samą skrzynię od clio do C3J tylko mocowanie na lewej łapie zmieniłem a tak z silnikiem dasz radę bez problemu. Jak umiesz spawać i masz warunki to tylko czekać na efekty