Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wydmuchana uszczelka pod głowicą
Moderator: Moderatorzy
Wydmuchana uszczelka pod głowicą
Witam. a więc tak ze dwa tygodnie temu w trasie moja piątka stanęła - po krótkich oględzinach diagnoza uszczelka pod głowicą. rozebrałem patrze uszczelka wydmuchana - kupiłem nową splanowałem głowicę dziś miałem składać ale jeszcze mnie pokusiło by zerknąć jak tłoki wyglądają i sie zaczęło... wyciągnąłem 4 tłok z tuleją i się okazało że jest pęknięty tłok oraz przydało by się wymienić pierścienie bo mają na zamkach około 2-3mm luzu oraz panewki. Co doradzacie jest sens?? kupię pojedynczo jeden tłok?? Mój silniczek C1E 1.1 86rok +LPG. Dodam że w samochodzie prosi się o robotę też tylna belka.
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2007, 21:16 przez yobi, łącznie zmieniany 1 raz.
A po co ci osprzęt? żeby mieć drugi komplet?el_palindo pisze:taa chyba goły... i zajechany... kup za 300zł to powodzeniasilnik 1,4 to 300zl....
Co do stanu, to jak sie chce znaleźć to można, ja kupiłem rozbitka za 500zł i silniczek igiełka, 160 jak złoto latał.
Remontowanie 1,1 nie ma najmniejszego sensu, jak już koledzy powiedzieli, a jak zmienisz jeden tłok, tro sie potem okaże, że troszki inny jednak byłi wał się ukręcił, albo paneki padły itp.
Pozdro
Może nie za 300 ale jest tutaj:
http://moto.allegro.pl/item219202543_si ... e_750.html
albo ciut taniej:
http://moto.allegro.pl/item219043445_re ... letny.html
http://moto.allegro.pl/item219202543_si ... e_750.html
albo ciut taniej:
http://moto.allegro.pl/item219043445_re ... letny.html