Renault Clio 99
Modyfikacje Silnika
seryjnie 1,2 8v 54KM
zamontowany 2,0 16V 172KM
wzmocnione poduszki silnika
Układ Dolotowy
Duża puszka od Espace V6 plus doprowadzona rura 100mm (w trakcie montazu)
obrobka kolektora ssacego aby idealnei pasowal do glowicy
Układ Wydechowy
wydech z nierdzewki 2,75 cala 1 przelotowy koncowy tłumik (planujte tez zamontowac jeden przelotowy srodkowy aby spelniac normy na tor

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
narazie seria plany sa (RS Tuner)
Układ Napędowy
Short shifter (w drodze)
na tor alusy + r888
na codzien białe stalówki r19 16v
Układ Hamulcowy
usuniety abs wydajniejsza/mocniejsza pompa(nowa)
wentylowane frezowane nawiercane tarcze
przewody w oplocie (goodridge)
płyn 5,1 motula
hydrauliczny ręczny (wilwood)
regulator siły hamowania (wilwood)
nowe przewody hamulcowe miedz
Modyfikacje Zawieszenia
kpl zawieszenia gwintowanego z regulacja twardosci GAZ
wahacze z twardymi silentblockami
obspawane sanki silnika i zawieszenia
rozporki przod+tył (w drodze)
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
kubły pasy szelkowe
deska poflokowana (w trakcie)
zegary cisnienia oleju oraz temperatury oleju (montaz razem z deska)
zegary od sporta
odelzone maksymalnie wnetrze bez mat plastikow gołe
kjs-owa kierownica
Body KIT i Oświetlenie
soczewkowke lampy ze sporta + xenon
Fabryczna Moc i Moment:
58KM
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
około 172KM (bedzie hamownia bedzie wykres)
zdjecia tuz po zakupie









a tutaj fotki wad



prace 12.10.2009
dzis pierwsze prace w sobote zwazylem auto wazy 880 kg
zalozylem docelowe kola (mam jeszcze kpl aluskow ktore na wiosne bede zakladal)
oraz zaczalem wybebeszac auto
(narazie zostal fotel kierowcy ktory wazy okolo 16,5kg kubelek wraz z szelkami oraz mocowaniami wazy 10,4kg)
wyjalem
4kołpaki nie orginalne 1,9 kg
półka 2,1 kg
lewarek(wkład zapasu),mata bagaznika,trojkat 6kg
zapas 12,4 kg
kanapa tył 17 kg
plastiki bagażnika 4,6 kg
palstiki klapy oraz plastik pasa tyl 6,3 kg
dywaniki gumowe kpl 4 szt 4,5 kg
fotel pasazera (bez poduszki) 16,5 kg
fotel kierowcy (bez poduszki) 17,5 kg(kubelek wraz z szelkami oraz mocowaniami wazy 10,4kg)
pas pasazera,plastik progu 2,6 kg
podsufitka,daszki sloneczne 3,1 kg
gabka,filc oraz wykładzina,tunel centralny 11,8kg(same wykladziny waza 9,5 kg)
maty(bitumiczne) przod, dachu, boczków oraz tyłu 9,3kg
gabka spod deski plus spinki mocujace 4,8kg
maty z komory silnika pod silnikiem wycieraczek oraz pod silnikiem nawiewu 1,3kg
wiec tak wylecialy boczki drzwi 2x 3,5 kg
oraz maty drzwi 2x 0,5kg
zwrotncie seryjne wazyly 24,8 kgwiec zyskalem 162,1 kg
jednak doszly
zwrotncie ze sporta wraz z tarczami i klockami 38,4 kg
wiec ostatecznie zyskalem 123,7 KG
kola seria 14 cali opona 165/65 r14 1 szt 12,5kg kpl 4szt 50kg
zalozone kola 15 cali 195/50 r15 1szt 16,2 kg (alus jest lzejszy o 1,2kg) kpl 4szt 64,8 kg
"nowe" fele

oraz fotki z prac








tutaj fotki lipne bo z komory ale zawsze cos





















kolejne bajery
wahacze na sztywncyh tulejach



2x r888 uzywki ale malo zjedzone okazyjnie upolowane


oraz najwazniejszy klocek czyli GAZ




poduszka silnika prawa

dzis dorwalem czesci do zlozenia zawieszenia


oprocz tego usuwam lekkie ogniska/slady rdzy w komorze i komora bedzie w kolorze czarny polysk

przymiarka sanek oraz porzadki w komorze pare rzeczy msuze zdemontowac



rzut na mocowanie przekladni
04.12 2009
zamontowalem dzis tarcze zwrotncie amorki przod



nowe sprzeglo oraz przewody hamulcowe










najwazniejszy update silnik na miejscu

przy okazji nowe koncowki i drazki do przekladni








nowe zabawki 15.01.2010
cisnienie oleju
temperatura oleju



23.01.2010
kolejne zabawki przyszly

shortshifter



przewody magnecor


poskladalem juz tez ostatecznie zawieszenie
wymienione gumy polosiek nowy smar



kolejny klocek ukladanki


kolejny update
montaż shortshiftera
oto relacja


tutaj w srodku widac pierscien metalowy (chyba zwie sie segera/zegera ) ktorego trzeba zdemontowac


porownanie seryjnego lewarka z nowym

rzut na shorta na swoim miejscu


a tutaj porownanie dzwignienki wchodzacej w skrzynie aby ja zdemontowac trzeba zdjac kolejny pierscien ja przy okazji wymienilem tulejke plastikowa na nowa

16.02.2010
wiec w dzisiejszej akcji
+1 do lansu
+1 do mocy
+1 do orginalu

Nowe mocowanie linki gazu oraz nowy silniczek krokowy (szukalem uzywki pare miesiecy nie dostalem )

dzis przyszly uzywane lampy faza II (valeo lekko je przepolerowalem sa jak nowe )


dla mocy obrabiam dalej kolektor ssacy

wejscie od strony glowicy duuuzo materialu do zebrania ta czarna ramka to slad od spreju tyle trzeba zebrac


a tu juz po zjechane frezem zostaje wykonczeniowka w tle widac opilki

dzis update
zalozylem podkladka pod filtr oleju plus czujniki
nastepnie przewody od czujnikow upchnalem w orginalne wiazki



zamontowalem wreszcie reflektory przod

nowe zabawki wjechaly 2 szt foteli Lico/Sparco

