Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Czas ożywić dział GT Turbo
Moderator: Moderatorzy
- Patencik1987
- Posty: 1014
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Czas ożywić dział GT Turbo
Witajcie
Jako że mało się dzieje w dziale turbo, to mam propozycję.
wrzucajcie info lub fotki co zrobiliście w Swoich turbawkach, jakie macie problemy techniczne i jak Sobie poradziliście, a może potrzebujecie porady?!
Ja 1
Obecnie Moja stoi i się pasie w garażu, ale plan po przeprowadzce na inną lokalizację:
wspawanie nowych reperaturek progów, ogarnięcie porządne podszybia, odpalenie motorowni
Jako że mało się dzieje w dziale turbo, to mam propozycję.
wrzucajcie info lub fotki co zrobiliście w Swoich turbawkach, jakie macie problemy techniczne i jak Sobie poradziliście, a może potrzebujecie porady?!
Ja 1
Obecnie Moja stoi i się pasie w garażu, ale plan po przeprowadzce na inną lokalizację:
wspawanie nowych reperaturek progów, ogarnięcie porządne podszybia, odpalenie motorowni
No niby tak, ale każdy ma założony temat w dziale "nasze auta" i tam opisuje swoje przeżycia z GTT.wrzucajcie info lub fotki co zrobiliście w Swoich turbawkach, jakie macie problemy techniczne i jak Sobie poradziliście, a może potrzebujecie porady?!
Tak jak proponujesz to trzeba by dublować posty w dziale "nasze auta" i "GT turbo"
- Patencik1987
- Posty: 1014
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Ja dalej mam problem z sama turbiną do tego stopnia że zastanawiam się nad kupnej nowej, wysokie ceny mnie powstrzymują gdyż nowy GT2860 to 1000 pln i oczywiście ślizgi GTX2860R 2800pln kulki.
Już witałem się z gąską już było oki restryktor na turbinie 2mm wydawało się że działa, no ale niestety nie działa jest lepiej, ale dalej dymi.
Czasy wkładania innych turbin do GTT minęły i pewnie część wiedzy również.
T2 za małe t28 duże i problematyczne GTX2860R czy to dobra droga
A może coś mniejszego GT22 lub GT25?? jakie rozwiązanie będzie dobre.
Już witałem się z gąską już było oki restryktor na turbinie 2mm wydawało się że działa, no ale niestety nie działa jest lepiej, ale dalej dymi.
Czasy wkładania innych turbin do GTT minęły i pewnie część wiedzy również.
T2 za małe t28 duże i problematyczne GTX2860R czy to dobra droga

A może coś mniejszego GT22 lub GT25?? jakie rozwiązanie będzie dobre.
- Patencik1987
- Posty: 1014
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Rat-med,może znajdź inną firmę od regeneracji turbin, może kup nowy rdzeń uznanego producenta, a nie regenerowany.Pamiętaj też że im większa turbina do takiego małego silniczka jakim jest Cleon tym szybciej będzie konczył się jego moment,albo będzie spadek osiągów.
Im wiekszy i ciezszy wirnik tym większa turbo dziura i wolniejszy spool.
Lepiej mniejszą pakować
Im wiekszy i ciezszy wirnik tym większa turbo dziura i wolniejszy spool.
Lepiej mniejszą pakować
Szukanie i wydawanie kolejny raz 1000pln na regeneracje zaczyna mnie dołować.
To że turbo późno wstaje bo jest duże to poczułem i nie do końca mi się podobało.
Czytam i szukam najlepszego rozwiązania niestety nie jest to takie proste. nawet sprzedający nie wiedzą co do czego jest i jak to będzie działać.
U jakiego producenta kupić? jak dobrać to pod t2 lub t28 które mam? możesz kogoś polecić?
To że turbo późno wstaje bo jest duże to poczułem i nie do końca mi się podobało.
Czytam i szukam najlepszego rozwiązania niestety nie jest to takie proste. nawet sprzedający nie wiedzą co do czego jest i jak to będzie działać.
U jakiego producenta kupić? jak dobrać to pod t2 lub t28 które mam? możesz kogoś polecić?
- Patencik1987
- Posty: 1014
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: