Trochę to sztuka dla sztuki. Zazwyczaj wersje z turbo mają inne tłoki i korbowody, głowica. Obniżony jest też stopień sprężania. Nigdy sam tego nie robiłem, ale jak czyta się na forach operacje takie się udają jak nie przesadzi się z doładowaniem. Co do trwałości, to na pewno będzie dużo niższa - pytanie tylko o ile.
Moim zdaniem taka operacja jest bez sensu. Po co wyłamywać drzwi skoro są otwarte? Poszukasz trochę i za 1500 znajdziesz R19 1.9TD na przykład
http://olx.pl/oferta/renault-19-chamade ... 11516eac89
Elegancko sobie wszystko do swapa przygotujesz i posprawdzasz.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
R5 > diesel > TD
Moderator: Moderatorzy
Czy jakimś cudem jest tu jeszcze ktoś, kto wstawił 1.9 TD zamiast 1.6D? Mój diesel chyba powoli kończy żywot, zastanawiam się nad kupnem 1.9TD i wstawieniem do starej budy, aniżeli remontem 1.6 chociaż takiej możliwości też nie wykluczam. Czy wystarczy kupić coś w stylu:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-renaul ... xKZau.html
i rzeźbić?
https://www.olx.pl/oferta/silnik-renaul ... xKZau.html
i rzeźbić?
Można i 1.9TD, ale prościej 1.9D
Najlepiej na szrocie znaleźć Rapida/Expressa 1.9D i oprócz silnika wyciąć także górne mocowanie przy kielichu.
Sanki też z Rapida albo Clio I, lub przerobić R5tkowe, aby wlazła większa chłodnica.Jeśli nie planujesz wspomagania elektrohydraulicznego, to z niewielką przeróbką wejdzie obudowa filtra powietrza od Rapid/Clio 1.9D
Musisz szukać silnika starszego typu bez sterowania elektronicznego na pompie.
Z elektryki silnika to tylko świece żarowe i elektrozawór
Najlepiej na szrocie znaleźć Rapida/Expressa 1.9D i oprócz silnika wyciąć także górne mocowanie przy kielichu.
Sanki też z Rapida albo Clio I, lub przerobić R5tkowe, aby wlazła większa chłodnica.Jeśli nie planujesz wspomagania elektrohydraulicznego, to z niewielką przeróbką wejdzie obudowa filtra powietrza od Rapid/Clio 1.9D
Musisz szukać silnika starszego typu bez sterowania elektronicznego na pompie.
Z elektryki silnika to tylko świece żarowe i elektrozawór
