
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
renault rapid konwersja frontu na 5
Moderator: Moderatorzy
renault rapid konwersja frontu na 5
Cześć chciałbym kupić rapida i przełożyć mu front od 5 , może dodać poszerzenia i zderzak od turbo coś jak to niżej. Ktoś coś takiego wykonywał? Która generacja rapida będzie najbardziej kompatybilna do lamp maski itp? Czy to wogole jest p&p czy trzeba rzeźbić?


hehe widzę, że nie tylko jedna osoba wzoruje się na tej fotografii
. Nie ma się czemu dziwić bo w Japonii ten właśnie egzemplarz zdobył wyróżnienie.
Na forum jest jedna osoba co ma tak zrobiony przód. Ufo rzadko bywa na forum ale przekażę mu wiadomość, że jesteś zainteresowany uzyskaniem szczegółowych wiadomości na ten temat.

Na forum jest jedna osoba co ma tak zrobiony przód. Ufo rzadko bywa na forum ale przekażę mu wiadomość, że jesteś zainteresowany uzyskaniem szczegółowych wiadomości na ten temat.
Sporo zależy od wersji silnikowej Rapida/Expressakemizo pisze:byłoby super !
Zabawa będzie trudna w przypadku 1.9D i rodziny Energy (sporadycznie spotykane)
Z elementów blacharskich do wymiany pas przedni cały, błotniki, zderzak, maska, lampy, grill, plastiki osłaniające po bokach chłodnicy.
Odnośnie mechaniki, to może być konieczna w chłodnicę i przewody wodne, gdyż sanki w Rapidzie są takie jak w Clio I i chłodnica jest szersza i ciut niżej.
W przypadku 1.9D trzeba jakąś custowową chłodnicę, bo ta z 1.6D jest za mało wydajna, a oryginalna nie wejdzie do przodu z R5. Będzie także problem z filtrem powietrza jeśli jest wspomaganie elektrohydrauliczne.
To tak na szybko z pamięci po zabawach z R5/Rapid

To też na szybko.Tomek ma rację.Zabawy jest bardzo dużo.Z tym że można upchnąć oryginalną chłodnice 1.9d.Cała reszta jak wyżej napisał.do tego jeszcze inna wysokość błotników ikony pochylenia maski co za tym idzie.na koniec bardzo dużo pasowania elementów że sobą.Ale warto:)



Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2019, 10:14 przez ufo, łącznie zmieniany 1 raz.
Adrian Łaskawiec