Szukam zajebistego i kompleksowego warsztatu, w którym Renata będzie jak marzenie. Może macie taki, w którym Wasza była i polecacie, jak i ważniejsze chyba których nie polecacie. Ograniczam się do Warszawy i okolic. Na razie pisałem do:
f-s-s@wp.pl,
oliwkowa10garage@gmail.com,
rzepeckiauto@rzepeckiauto.pl,
info@classicparts.pl,
serwis@renomax.waw.pl,
serwis@dmgs.pl,
cynowanie@wp.pl
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
najlepszy warsztat
Moderator: Moderatorzy
- b³êkitna_renata
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 sierpnia 2016, 13:19
- Lokalizacja: WWA
najlepszy warsztat
- Załączniki
-
- 20160906_182749.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg (6 KiB) Przejrzano 1033 razy
Hawi ma rację. W przypadki takich aut albo zapłaci się kosmiczną cenę za usługę, albo będzie to druciarstwo.
Z drugiej strony rozumiem warsztaty. Dokumentacja dla starych samochodów jest fatalna i trzeba być miłośnikiem aby znać niuanse. TecDock i inne katalogi są pełne błędów, a do tego dochodzi historia samochodu, w którym przez tyle lat z pewnością ktoś coś zmodyfikował, czasami właśnie z powodu braku dostępności oryginalnych podzespołów. Na dobitkę śruby i mocowania mogą być nieprawdopodobnie zapieczone, a niektóre elementy przy demontażu mogą się po prostu rozsypać ze starości.
O ile jeszcze proste czynności serwisowe jak wymiany płynów czy elementów układu hamulcowego zrobi każdy warsztat, o tyle z poważniejszymi sprawami będzie ciężko.
Właściwie w takich przypadkach jedyne sensowne wyjście to samemu stać się specjalistą obsługując swoje auto.
Z drugiej strony rozumiem warsztaty. Dokumentacja dla starych samochodów jest fatalna i trzeba być miłośnikiem aby znać niuanse. TecDock i inne katalogi są pełne błędów, a do tego dochodzi historia samochodu, w którym przez tyle lat z pewnością ktoś coś zmodyfikował, czasami właśnie z powodu braku dostępności oryginalnych podzespołów. Na dobitkę śruby i mocowania mogą być nieprawdopodobnie zapieczone, a niektóre elementy przy demontażu mogą się po prostu rozsypać ze starości.
O ile jeszcze proste czynności serwisowe jak wymiany płynów czy elementów układu hamulcowego zrobi każdy warsztat, o tyle z poważniejszymi sprawami będzie ciężko.
Właściwie w takich przypadkach jedyne sensowne wyjście to samemu stać się specjalistą obsługując swoje auto.
Tak jak napisali przedmówcy, nikt tego nie zrobi tak dobrze jak Ty, a warsztaty wolą 3x wymienić zaciski w Passacie niż raz pomęczyć się z ukręconym odpowietrznikiem w R5. Swoją drogą, wszystkie prace przy swojej 5 wykonywałem sam, i wszystko działa, wiem co mam a jadąc oczyma wyobraźni widzę każdy element który wcześniej wyczyściłem i odmalowałem- i o to moim zdaniem chodzi
- Patencik1987
- Posty: 1007
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt: