No to jestem. Auto po lakierniku ale wróci na trzy poprawki...
No więc tak, trzpień z serwa była na 8,5mm, poprawiłem na 9mm. Luz pedału równe 5mm, nie ruszałem.
Bębny nie dały się ustawić wg. suwmiarki, miałem co chwilę inne wyniki. Ale regulując ząb po ząbku po godzinie udało się tył ustawić. Lewy o jeden ząbek podkręciłem finalnie a prawy bez zmian pozostał. Czyli regulacja w sumie działa i powinna bo jest wszystko tam nowe.
Jazda próbna i hamowania z 60-80 kmh ze środka idealnej jezdni w podłogę oraz tak na 7/8 zakresu, raz było dobrze (oczywiście dalej tył pierwszy), raz na lewy pas, raz na prawy, raz została na swoim. Czyli no to jeszcze nie to.
22.09.2016:
Uparcie szperałem forum R9/R11 France z google tłumacz i się udało.
Wyszło, że system Bendix ma dwa rodzaje cylinderków, inne systemy mają tylko jeden.
Jest podajże fi17 i fi22. W żadnym katalogu nie było napisane od czego to zależy. Poczytałem nasze fora i wyszło, że te mniejsze powodują, że tył słabiej hamuje niż wersja o większej średnicy tłoczka.
I to było to, ja miałem te większe, założyłem mniejsze i jest idealnie

A więc to było to. Dziękuję za całą pomocRYCHO35 pisze: Jeszcze jedna rzecz mi się nasunęła- cylinderki które wymieniłeś czy są na pewno do tego typu układu hamulcowego a nie np z nowszej wersji z korektorem wbudowanym w cylinderek?
