RYCHO35 pisze:To że wywaliłeś filtr węglowy nie oznacza że masz odpowietrzenie bo z tego co kojarzę to jest jeszcze elektrozawór, gdzieś.....
Nie znam dokładnie gdzie w c3j rozmieszczone są te wszystkie duperelki bo bardziej gustuję w "babciach" 

  . Chciałem tylko przyblizyć zasadę działanie a co i gdzie to już sobie z serwisówki wyłuskaj. 
 
Elektrozawór jest pominięty, bo on jest przy puszce, tzn. jest zamontowany na nity do kielicha, ale po prostu wężyk się kończy pod maską i tyle. Przejrzałem serwisówkę, jest pokazany i opisany tylko jakiś dziwny system z dodatkową taką "bańką" z tworzywa przy prawej tylnej podłużnicy bodajże, normalnego systemu odpowietrzania nie znalazłem, może nie mam tych stron???
EDIT: 
No dobra, więc ten króciutki przewód służy po prostu do odprowadzania wody, ew. paliwa w czasie tankowania, przy rurze od wlewu natomiast są aż cztery przewody, istna masakra i taki zbiorniczek, chyba jest to zawór zwrotny od napowietrzania rury. Dwa cieńsze przewody gumowe i jeden przewód gumowy grubszy, wszystkie przewody gumowe przechodzą przez otwór w podłużnicy, czwarty przewód jest metalowy, chyba ósemka, też biegnie na samą górę, natomiast przy "smoku" od zbiornika paliwa są trzy przewody gumowe, dwa to raczej wiadomo do czego służą 
 
  
  a trzeci???? 
EDIT:
Rozmawiałem dziś ze znajomym mechanikiem. Upiera się, że w pompach paliwa N I E  M A  C Z E G O Ś  T A K I E G O  J A K  Z A W O R Y  Z W R O T N E, bo niby jakby to miało wszystko działać, więc nie rozpowszechniajcie panowie bzdur, bo widzę, że nie tylko tutaj panuje mit na temat zaworków zwrotnych w pompach. Kłania się brak elementarnej wiedzy 

  Wg niego 99% usterek w gaźnikowcach bierze się z niesprawności komory pływakowej w gaźniku, czaaaasem jest tak, ze jest luz na ośce przepustnicy, niesprawna pompka itp. Tylko szkoda że jak tam się rozbierze, to wszystko zawsze wygląda jakby było w najlepszym porządku... - tzn chodzi mi o pływak. Ktoś wie jakie powinny być wymiary? Mam książkę o R19 tyle ze tam jest Zenith 32 i tam jest napisane jak sprawdzić ustawienie pływaka, ale to jest inny gaźnik