Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Hej. Mamy problem w białej piatce VIOLI po odpaleniu silnika wyglada na to że jest zbyt bogata mieszanka. Z ryry wali na czarnawo. I ma problem przy utrzymaniu stalej prędkości jazdy gdyż szarpie się wtedy. Sprawdziłem map sensor i nówka daje 4.5V natomiast mój stary z zapasów daje mniejsze napięcie lecz czasem przerywa i nie da się na nim jeździć. Pojechałem jeszcze do sklepu i kolejne dwa jakie mi się udało dostać też dawały 4.5V.
Help
kkrasnall, a podciśnienie dobrze podpięte? ma być pociągnięte z góry kolektora ssącego
jak mierzysz na wyjściu i masz 4.5v to znaczy że mapsensor wykrywa podciśnienie bliskie zeru
wężyk drożny, nigdzie nie jest dziurawy?
możesz próbować z innymi mapsensorami, wszędzie to samo w tych renówkach, czy z 1.4 czy z 1.8 czy z 1.7
Koniecznie sprawdź wężyki od podciśnień. Może być też wytarta przepustnica.
Ale jeśli problem jest duży, to może sonda lambda - sprawdzałeś?
Komputer masz oryginalny, sprawdzałeś czy nie ma upalonego układu od sterowania krokowym?