Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Kolejne moje Super5
Moderator: Moderatorzy
Kolejne moje Super5
W związku z zakupem kolejnej już piąteczki, tym razem z rocznika Campus z rocznika 85.
Uznałem że trzeba się aktywować na forum, zawsze to łatwiej będzie walczyć z opornym żelazem. Pierwsze 5 umarło na silnik i blachę, drugie zostało staranowane na skrzyżowaniu przez wyścigowego nastolatka, który zaatakował biedna renóweczkę na z podporządkowanej i wbił ją na budynek po drugiej stronie ulicy. Teraz nadeszła Piąteczka nr 3. Po stracie Renóweczki nr 2 mieliśmy z żoną dylemat co dalej, ale jako że po poprzednikach zostało dużo części zamiennych uznaliśmy że wypada pozostać wiernymi marce. Kupiliśmy ją właściwie na sztukę z zamiarem reanimacji (na razie zrobiliśmy sprzęgło, zaprawki i polerkę lakieru).
Teraz zabieram się za wnętrze, jako że bieda wersja kompletnie nam nie pasuje, będziemy robić na elegancko na bazie gratów z poprzedniej piąteczki.
Tu fotki naszej nr2, fotek trójki jeszcze nie będzie bo jest w robocie.
Na koniec pytanie czy do Campusa podejdzie kompletna deska rodzielcza od Baccary (Exclusiva)?
Uznałem że trzeba się aktywować na forum, zawsze to łatwiej będzie walczyć z opornym żelazem. Pierwsze 5 umarło na silnik i blachę, drugie zostało staranowane na skrzyżowaniu przez wyścigowego nastolatka, który zaatakował biedna renóweczkę na z podporządkowanej i wbił ją na budynek po drugiej stronie ulicy. Teraz nadeszła Piąteczka nr 3. Po stracie Renóweczki nr 2 mieliśmy z żoną dylemat co dalej, ale jako że po poprzednikach zostało dużo części zamiennych uznaliśmy że wypada pozostać wiernymi marce. Kupiliśmy ją właściwie na sztukę z zamiarem reanimacji (na razie zrobiliśmy sprzęgło, zaprawki i polerkę lakieru).
Teraz zabieram się za wnętrze, jako że bieda wersja kompletnie nam nie pasuje, będziemy robić na elegancko na bazie gratów z poprzedniej piąteczki.
Tu fotki naszej nr2, fotek trójki jeszcze nie będzie bo jest w robocie.
Na koniec pytanie czy do Campusa podejdzie kompletna deska rodzielcza od Baccary (Exclusiva)?
- Patencik1987
- Posty: 1014
- Rejestracja: 31 maja 2014, 12:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jeszcze parę fotek
No to jeszcze kilka fotek ś.p. "dwójki",
- Załączniki
Ostatnio zmieniony 2 marca 2016, 17:00 przez a.d.a.m., łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Znaczy szczepan.
W papierach jest litrówka i nawet tabliczka z oznaczeniem silnika pasuje do litrówki, ale monowtrysku chyba nie zakładali do mniejszych silników. Aparat zapłonowy ma tylko palec i kopułkę, nic więcej, jest też czujnik położenia wału i elektryczna pompa paliwa przy zbiorniku, a w miejscu na bloku gdzie powinna być mechaniczna pompka jest zaślepka. Duży filtr powietrza i egr. No i jeździ stanowczo lepiej niż poprzedniczka z 1.1 na gaźniku, więc albo to 1.4 albo dobrze zrobione 1.1
Ostatnio zmieniony 2 marca 2016, 17:54 przez a.d.a.m., łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
To chyba jednak FIVE "po lekkim tuningu"
"Dwójka" też wymagała sporo pracy i na początku wyglądała tylko minimalnie lepiej niż "Trójka", a nr Vin to VF1C40004F000xxxx więc rok modelowy to chyba jednak okolice 85, ale vinu rozkodować bezpłatnie nie umiem, a wyposażenie wskazuje na wersję FIVE z niebieska tapicerką w dżdżownice.
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Też się skłaniam ku hipotezie że Szczepan, albo inny Święty
Ale przy tym roczniku to nie ma większego znaczenia, ma jeździć i dawać frajdę.
Będę się poważnie udzielał w dziale giełda, bo muszę się pozbyć zbędnych części
po "dwójce", Jakby ktoś czegoś potrzebował to proszę pisać, bo giełda dla mnie jeszcze
niedostępna. A gratów sporo zostało.
Odkopałem nawet silnik 1.7 na dwugardzielowym gaźniku co go wieki temu od Maolata
kupiłem w Katowicach. Są też zapasowe drzwi do 3D, pokrywa silnika i jakieś duperele
wnętrza.
[ Dodano: 17 Marzec 2016, 20:41 ]
Specjalnie dla kolegi Jacenty foto reflektora renówki co się ostał z "dwójeczki".
Przepraszam że w ten sposób ale mam za mały staż żeby mieć dostęp do giełdy.
![:]](./images/smilies/yeah.png)
Ale przy tym roczniku to nie ma większego znaczenia, ma jeździć i dawać frajdę.
Będę się poważnie udzielał w dziale giełda, bo muszę się pozbyć zbędnych części
po "dwójce", Jakby ktoś czegoś potrzebował to proszę pisać, bo giełda dla mnie jeszcze
niedostępna. A gratów sporo zostało.
Odkopałem nawet silnik 1.7 na dwugardzielowym gaźniku co go wieki temu od Maolata
kupiłem w Katowicach. Są też zapasowe drzwi do 3D, pokrywa silnika i jakieś duperele
wnętrza.
[ Dodano: 17 Marzec 2016, 20:41 ]
Specjalnie dla kolegi Jacenty foto reflektora renówki co się ostał z "dwójeczki".
Przepraszam że w ten sposób ale mam za mały staż żeby mieć dostęp do giełdy.