Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Przekaźnik od benzyny gasi samochód na gazie...
Moderator: Moderatorzy
Przekaźnik od benzyny gasi samochód na gazie...
Witam
Mam ogromny problem. Gazownik założył instalację w mojej renówce ale jest problem. Samochód pracuje jakiś czas na gazie normalnie po czym pstryka jeden z przekaźników przy komputerze od benzyny i silnik gaśnie... Na przekaźniku jest napisane j7. 76729, nie wiem czym steruje i dlaczego tak się dzieje. Na benzynie wszystko jest ok. Silnik 1.7 MPI oraz kompletna wiązka przełożona z piątki GTE.
Pozdrawiam
Karol
Mam ogromny problem. Gazownik założył instalację w mojej renówce ale jest problem. Samochód pracuje jakiś czas na gazie normalnie po czym pstryka jeden z przekaźników przy komputerze od benzyny i silnik gaśnie... Na przekaźniku jest napisane j7. 76729, nie wiem czym steruje i dlaczego tak się dzieje. Na benzynie wszystko jest ok. Silnik 1.7 MPI oraz kompletna wiązka przełożona z piątki GTE.
Pozdrawiam
Karol
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Tak są dwa (jeden od pompy i drugi nie wiem od czego), silnik wyłącza ten drugi. A może gazownik zamiast wpiąć się w przekaźnik od pompy żeby nie działała na darmo jak jedzie się na LPG to podłączył się pod ten drugi przekaźnik...kabar pisze:Z tego co kojarzę to tam są dwa przekaźniki. Jeden od pompy paliwa a drugi od zasilania kompa.
Komputer od gazu jest Stag 4 plus...
EDIT: Trochę źle opisałem problem gaśnięcia samochodu na gazie - gazownik zadzwonił i mi powiedział konkretnie, że sprawa wygląda tak:
1. Na benzynie wszystko jest OK
2. Na gazie silnik pracuje dobrze w zakresie obrotów od wolnych do mniej więcej 3000, a przy większym obciążeniu przekaźnik, o którym pisałem (na foto ten po lewej) wyłącza silnik.

EDIT: Trochę źle opisałem problem gaśnięcia samochodu na gazie - gazownik zadzwonił i mi powiedział konkretnie, że sprawa wygląda tak:
1. Na benzynie wszystko jest OK
2. Na gazie silnik pracuje dobrze w zakresie obrotów od wolnych do mniej więcej 3000, a przy większym obciążeniu przekaźnik, o którym pisałem (na foto ten po lewej) wyłącza silnik.

karo3003, gaziarz próbuje ci sekwencję zamontować?
z góry mówię ci że to nie będzie dobrze działać na tym silniku. maksymalnie co będzie poprawnie działać to 1 generacja / 2 generacja.
niech ci odda kasę i kładzie 2 generację albo najlepiej BLOS
do tego silnika potrzebny jest specjalny emulator RENIX
albo Protec Digital PD-21R albo AEB 454, zależy który taniej dostaniesz ten załóż
z góry mówię ci że to nie będzie dobrze działać na tym silniku. maksymalnie co będzie poprawnie działać to 1 generacja / 2 generacja.
niech ci odda kasę i kładzie 2 generację albo najlepiej BLOS
do tego silnika potrzebny jest specjalny emulator RENIX
albo Protec Digital PD-21R albo AEB 454, zależy który taniej dostaniesz ten załóż
Dzięki za odpowiedź
piszę również na forum Renault 19 bo w tych samochodach więcej jest 1.7 na wielopunkcie ale niestety po zastosowaniu się do wskazówek i założeniu emulatora AEB 454 jest jeszcze gorzej bo silnik na benzynie nie pracuje już wcale...
Nie wiem już co zrobić... Naprawdę nie będzie to działać? Tylko 2 generacja albo BLOS?

Nie wiem już co zrobić... Naprawdę nie będzie to działać? Tylko 2 generacja albo BLOS?
Witam.
Piszę bo udało się uporać z gazem. Silnik pracuje na sekwencji, postaram się dopytać jak to możliwe i napisać w tym temacie. Na pewno trzeba było zastosować emulator wtryskow który polecił mi użytkownik forum renault 19. Są tylko dwa mankamenty, nie da się odpalić samochodu bezpośrednio na gazie tylko zawsze pali pierwsze na benzynie a później przełącza i druga sprawa, przełączenie na gaz trwa około sekundy więc trzeba przygazować żeby silnik nie zgasł, i to mnie trochę denerwuje... Ale chyba rozwiązaniem będzie ustawienie aby przełączenie odbywało się na wyższych obrotach - teraz około 1500. Dziękuję za pomoc i sugestie.
Pozdrawiam serdecznie
Karol
Piszę bo udało się uporać z gazem. Silnik pracuje na sekwencji, postaram się dopytać jak to możliwe i napisać w tym temacie. Na pewno trzeba było zastosować emulator wtryskow który polecił mi użytkownik forum renault 19. Są tylko dwa mankamenty, nie da się odpalić samochodu bezpośrednio na gazie tylko zawsze pali pierwsze na benzynie a później przełącza i druga sprawa, przełączenie na gaz trwa około sekundy więc trzeba przygazować żeby silnik nie zgasł, i to mnie trochę denerwuje... Ale chyba rozwiązaniem będzie ustawienie aby przełączenie odbywało się na wyższych obrotach - teraz około 1500. Dziękuję za pomoc i sugestie.
Pozdrawiam serdecznie
Karol