Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Oferta z allegro
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
Oferta z allegro
Witam,
Co myślicie o tej ofercie?
Moje spostrzeżenia. Atrapa chłodnicy nieoryginalna i przerobiony zderzak tylni. Kierownica nieoryginalna, gałka zmiany biegów również. Nie zgadza się też rocznikowo z fazą 2.
http://allegro.pl/renault-5-gt-turbo-115km-super-5-r5-i4901354162.html
Co myślicie o tej ofercie?
Moje spostrzeżenia. Atrapa chłodnicy nieoryginalna i przerobiony zderzak tylni. Kierownica nieoryginalna, gałka zmiany biegów również. Nie zgadza się też rocznikowo z fazą 2.
http://allegro.pl/renault-5-gt-turbo-115km-super-5-r5-i4901354162.html
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
Wstępnie samochód obejrzałem. Jeździ do przodu i do tyłu
Na nadwoziu ślady korozji, nie znam się na tyle, żeby ocenić zakres i koszt naprawy. Sprzedający wspominał też o korozji podwozia w okolicach fotela pasażera. Buja się lekko fotel kierowcy, brakuje tapicerki na pokrywie bagażnika. Błotniki od strony komory silnika zamalowane czymś czarnym. Turbo wg obserwacji wskaźnika i przyśpieszenia raczej pracowało prawidłowo. Podejrzanych dźwięków z silnika nie udało mi się usłyszeć. Obejrzałem bez nastawienia na natychmiastowy zakup i niestety ze względu na czas i porę nie przyjrzałem się dokładniej. Cały czas chodzi mi ten samochód po głowie, ale nie mam odniesienia czego można oczekiwać za tę cenę.
Przed zakupem musiałbym auto sprawdzić dokładniej.
Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie?

Przed zakupem musiałbym auto sprawdzić dokładniej.
Jakie są główne i kosztowne w usunięciu przypadłości GT Turbo na które warto zwrócić uwagę przy zakupie?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
Tę też oglądałem.
Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak. Właściciel twierdzi, że pomyłka w niemieckim urzędzie
Po drugie spodziewałem się lepszej jakości renowacji.
Po trzecie jak akurat miałem czas obejrzeć, to nie chciał uruchomić się silnik (jakby problem z rozrusznikiem)
Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak. Właściciel twierdzi, że pomyłka w niemieckim urzędzie

Po drugie spodziewałem się lepszej jakości renowacji.
Po trzecie jak akurat miałem czas obejrzeć, to nie chciał uruchomić się silnik (jakby problem z rozrusznikiem)

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
Mam obydwa VINy
VF1122700B0070873 (srebrna)
VF1C40505G0508821 (żółta)
Co ciekawe, znalazłem gdzieś w necie informacje, że we Francji faza druga pojawiła się w 1986 roku. Mogło by to wskazywać, że żółta nie miała nic kombinowane, bo VIN wg mnie jest od GT Turbo.
Nie znalazłem niestety w necie nic do rozkodowania VIN na wyposażenie itp. Istnieje coś takiego?
Srebrna ma szyby na korbkę. Niby elektryczne do fazy 1 były opcjonalne, ale w Internecie nie udało mi się znaleźć zdjęć z takiej wersji.

VF1122700B0070873 (srebrna)
VF1C40505G0508821 (żółta)
Co ciekawe, znalazłem gdzieś w necie informacje, że we Francji faza druga pojawiła się w 1986 roku. Mogło by to wskazywać, że żółta nie miała nic kombinowane, bo VIN wg mnie jest od GT Turbo.
Nie znalazłem niestety w necie nic do rozkodowania VIN na wyposażenie itp. Istnieje coś takiego?
Srebrna ma szyby na korbkę. Niby elektryczne do fazy 1 były opcjonalne, ale w Internecie nie udało mi się znaleźć zdjęć z takiej wersji.
Ostatnio zmieniony 25 stycznia 2015, 08:48 przez krzysiek__m, łącznie zmieniany 1 raz.
VF11227.... wskazuje na to że to win "babci"
VF1C405.... GTT
[ Dodano: 25 Styczeń 2015, 00:21 ]
, a gościu się dziwił że mu części nie pasują, tłumaczyłem że coś nie tak ale nie dał się przekonać i znajomemu ciągle części zwracał że niby nie te mu sprowadza
To trza mieć zryty beret
VF1C405.... GTT
..z tego co kojarze to w '91 r był już koniec prod r5 we francjikrzysiek__m pisze: że we Francji faza druga pojawiła się w 1996 roku.

[ Dodano: 25 Styczeń 2015, 00:21 ]
ja widziałem taką też srebrną 1108 cm3 i zarejestrowaną jako r5 alpinekrzysiek__m pisze:Przede wszystkim w 1981 roku nie robili aut w tej budzie, więc z papierami coś poważnie nie tak.


To trza mieć zryty beret

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 września 2014, 20:21
- Lokalizacja: Gdañsk
Co do srebrnej - zdecydowanie numery przebite. Wskazują na babcię jak poprzednicy mówili.
Druga faza weszła w połowie 87 roku.
Niestety baza danych Renault dotycząca starych samochodów jest bardzo uboga i po nr VIN możemy sprawdzić że nr VF1C40505G0508821 oznacza: "Nie znaleziono żadnego samochodu."
Druga faza weszła w połowie 87 roku.
Niestety baza danych Renault dotycząca starych samochodów jest bardzo uboga i po nr VIN możemy sprawdzić że nr VF1C40505G0508821 oznacza: "Nie znaleziono żadnego samochodu."
