Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witajcie ! Koledzy powiedzcie jak powinno być w R5 GTX-ie 1.7 o symbolu silnika F2N G 7 42/ C 00 10 88 . Czy pod miskę olejową idzie uszczelka , czy tylko uszczelniacz ( silikon wysokotemperaturowy ) jeżeli tak to jaki polecacie . Jeżeli nie ma być uszczelki to , czy można założyć czy odradzacie . Pozdrawiam !
Oryginalnie jest biały silikon. Osobiście używam REINZOSIL, ale na pewno jest sporo innych dobrych. Byle nie najtańsze czerwone gówno za 5 zł w motoryzacyjnym, bo szkoda roboty. Dobrze wyczyścić i odtłuścić, a następnie pomodlić aby nie trzeba było tego zdejmować, bo strasznie ciężko odkleić.
AAAAAA !!! - pamiętaj aby przy okazji odkręcić i wyrwać stary silikon z ostatniej ( na Renówkowe liczenie pierwszej - od koła zamachowego) podpory wału. Następnie odtłuścić, przykręcić i nastrzyknąć nowy aż wyjdzie bokami. Cztery razy zdejmowałem skrzynie w GTE i wymieniałem uszczelniacz dopóki nie zorientowałem się że leciało z uszczelnienia podpory a nie uszczelniacza. Na fotce masz pokazane.
dzięki za podpowiedz , ale miskę już wyjąłem odkręciłem poduszki silnika i uniosłem delikatnie do góry . Powiedzcie mi cz nie lepiej założyć uszczelki niż pieprzyć się z silikonem .
Ja w f8m dałem uszczelke i poskładałem na paste elringa dirko, tylko nie przesadzilem poprostu natarłem uszczelke z obu stron i skręciłem dynamometrem szybka i przyjemna robota a uszczelka to śmiech nie pieniądze wiec daj z uszczelką
Po co dawać uszczelkę i smarować ją silikonem? Albo jedno albo drugie. Fabrycznie jest tam silikon i zrób to na silikon łącznie z podporą, bo fabrycznie te uszczelnienia się łączą. Poza tym dobry silikon będzie tańszy niż dobra uszczelka.
Fabrycznie jest tam uszczelka + klej na łączeniach półkoli na podporach z uszczelkami. Jak dobrze pamiętam były 2 uszczelki korkowe + 2 półksiężyce gumowe.