
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
dred - Ford Granada 2.8i oraz Ford Capri MKIII 2.0OHC
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Ja nie robię sam. Dzieje się wszystko w AutoSpa https://www.facebook.com/autospa.poland
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Są postępy
Drugie piaskowanie
http://www.capri.pl/car/2126/4244&img=large
oraz od razu po nim reaktywny TROTON nakładany karcherem (to nie żart) żeby wszędzie dotarł
http://www.capri.pl/car/2126/4245&img=large
Drugie piaskowanie
http://www.capri.pl/car/2126/4244&img=large
oraz od razu po nim reaktywny TROTON nakładany karcherem (to nie żart) żeby wszędzie dotarł
http://www.capri.pl/car/2126/4245&img=large
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Odebrałem wreszcie auto po lakierowaniu i konserwacji profili z Katowic. Przy okazji ogarnąłem kilka innych tematów.
http://www.capri.pl/car/2126/4489&img=large
http://www.capri.pl/car/2126/4489&img=large
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Trochę się ostatnio dzieje.
Srebrna Granada kombi czyli mój daily driver dostała nowy silnik:
[ Dodano: 31 Styczeń 2015, 20:23 ]
Wszystko oczywiście działo się w Garażu Marcina
http://www.garazmarcina.waw.pl/dred_v6_zapas/004.html
Ale 95% prac przy budowie silnika to moja praca. Pozostałe 5 to Marcin - w sumie to chyba jedynie stopki wału przykręcił z tego co pamiętam:)
Zbudowanie tego silnika zajęło mi chyba z 80 godzin.
Srebrna Granada kombi czyli mój daily driver dostała nowy silnik:
[ Dodano: 31 Styczeń 2015, 20:23 ]
Wszystko oczywiście działo się w Garażu Marcina
http://www.garazmarcina.waw.pl/dred_v6_zapas/004.html
Ale 95% prac przy budowie silnika to moja praca. Pozostałe 5 to Marcin - w sumie to chyba jedynie stopki wału przykręcił z tego co pamiętam:)
Zbudowanie tego silnika zajęło mi chyba z 80 godzin.