Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wymiana sprzęgła 1.1, skrzynia 4b
Moderator: Moderatorzy
wymiana sprzęgła 1.1, skrzynia 4b
Cześć, sprzęgło strasznie ślizga, takie auto kupiłem. Moje jedyne doświadczenie z tym zabiegiem to wymiana sprzęgła w sc900. W Renacie ściągnąłem rozrusznik, wyciągnąłem lewą półoś, odkręciłem lewą łapę skrzyni, odpiąłem linkę sprzęgła. Nie mogę odpiąć cięgna zmiany biegów, seger wyciągnąłem, ale później nie ma jak wyciągnąć. Zauważyłem też drugą łapę, środkową. Auto mam od 3 dni, robię na kanale. Proszę o wskazówki co jeszcze odkręcić/odpiąć aby najmniej się narobić, w którą stronę skrzynię wyciągnąć i żeby mi silnik na łeb nie spadł
Druga sprawa to lewy mieszek przekładni kierowniczej, jak go wymienić?
Dziękuję i pozdrawiam
Druga sprawa to lewy mieszek przekładni kierowniczej, jak go wymienić?
Dziękuję i pozdrawiam
wyciąganie skrzynie biegów. zs\decydowanie łatwiej wytargać wszystko
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/022 ... 73396.html
tak wiec na kanale ze skrzynią nie da rady. dołem skrzyni nie wyciągniesz
albo wyciągasz cały silnik ze skrzynią górą
albo odkręcasz sanki, mc persony, kolumnę od przekładni oraz wydech i przewody paliwowe i robisz tak jak na foto:) czyli całą bodę przenosisz nad przednim całym osprzętem z silnikiem i zawieszeniem
lub odkręcasz sanki od strony skrzyni, wyciągasz mcpersona i tamtędy wyciągasz .
moim zdaniem łatwiejsza opcja jak na foto
jak co służę pomocą
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/022 ... 73396.html
tak wiec na kanale ze skrzynią nie da rady. dołem skrzyni nie wyciągniesz
albo wyciągasz cały silnik ze skrzynią górą
albo odkręcasz sanki, mc persony, kolumnę od przekładni oraz wydech i przewody paliwowe i robisz tak jak na foto:) czyli całą bodę przenosisz nad przednim całym osprzętem z silnikiem i zawieszeniem
lub odkręcasz sanki od strony skrzyni, wyciągasz mcpersona i tamtędy wyciągasz .
moim zdaniem łatwiejsza opcja jak na foto
jak co służę pomocą
ja bym proponował opuścić cale sanki, trzeba je odkręcić samo poluzowanie śrub dużo nie dalo, z takim manewrowaniem to się można tylko na wkurwiać:) w sumie przy 1,1 najłatwiej wytargać cały silnik do góry:) Co do linki, jak zawleczka wyjęta to musi iść jak nie po dobroci to troszeczkę mocniej:) byleby jej nie urwać:).
a ten kołek z półośki, gwóźdź i młotek albo coś innego dopasować i wybijać
a ten kołek z półośki, gwóźdź i młotek albo coś innego dopasować i wybijać
Okazało się, że również miałem oryginalny kołek, po wybiciu obu części półoś zeszła.
Sprzęgło już nowe siedzi, skrzynia założona, zaskoczyła mnie tylna prawa śruba sanek, o ile odkręcała się bez większych problemów to przy skręcaniu coś strzeliło i kręci się w kółko. Co tam za patent siedzi, co proponujecie?
Sprzęgło już nowe siedzi, skrzynia założona, zaskoczyła mnie tylna prawa śruba sanek, o ile odkręcała się bez większych problemów to przy skręcaniu coś strzeliło i kręci się w kółko. Co tam za patent siedzi, co proponujecie?
Używałem tej belki raz na praktykach, fajna rzecz.
Zapomniałem co i gdzie ma być podpięte do rozrusznika. Dochodzą gruby przewód + prosto z aku, dodatkowo równie gruby przewód z wiązki (alternator?) razem z cienkim (wtyczka, to jasne gdzie wpiąć). Nie mam wątpliwości gdzie + z aku podpiąć, ale co z tym drugim równie grubym. Pozdrawiam
edit: znalazłem
Zapomniałem co i gdzie ma być podpięte do rozrusznika. Dochodzą gruby przewód + prosto z aku, dodatkowo równie gruby przewód z wiązki (alternator?) razem z cienkim (wtyczka, to jasne gdzie wpiąć). Nie mam wątpliwości gdzie + z aku podpiąć, ale co z tym drugim równie grubym. Pozdrawiam
edit: znalazłem
Tak na początku podpiąłem, tylko przy zakładaniu klem na aku coś za bardzo iskrzyło jak dla mnie...jak z oczkami to są plusy jeden idzie prosto do aku a drugi idzie do alternatora one są razem plusy i wsówka normalnie też + 12v po kluczyku