Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Uszczelka pod głowicą?? 1.4 C3J
Moderator: Moderatorzy
Uszczelka pod głowicą?? 1.4 C3J
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że kapie mi z rury wydechowej, wczoraj po przejechaniu 30 km też był taki objaw, oprócz tego przejadę ze 4 km przy - 15 st. cel. i mam saunę w aucie, ale w sumie nie zauważyłem żeby auto się jakoś szczególnie przegrzewało... no jest te 90 stopni. Płynu chyba troszeczkę ubywa, ale jeszcze nei jestem pewien z jakiego powodu, bo bardzo czuję nagrzewnicę jak włączam ogrzewanie w aucie... Doradźcie coś w sprawie uszczelki pod głową, bo nie znam się tak bardzo na tym....
Bez gazu... właśnie się zastanawiałem czy to normalne jest czy tez nie
Z fizyki z ledwością miałem trójczyny w szkole
Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....


jak uszczelka to mozna sprawdzic tez po spalinach... jezeli maja slodkawy posmak to przy plynie chlodzacym uszczelka siedzi na bank... nie wstydz sie i skosztuj co wydala z rury
mozna tez sprawdzic sciskajac gorny waz gumowy co do chlodnicy dochodzi czy wraz ze wzrostem obrotow znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...

tak to tez moze być przy zamulonej chłodnicyvino1986 pisze: znacznie zwieksza sie w nim cisnienie i momentalnie twardnieje...
może to termostat jest cały czas otwarty i dlatego to tak długo trwaegonn87 pisze:Natomiast co do tego grzania się to w drugiej piątce z silnikiem 1.1 i z przesłoniętą tekturą chłodnicą muszę ujechać znacznie więcej żeby było tak ciepło jak w moim.... Ale to w sumie inny silnik, inne zasilanie....
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Podepnę się tutaj z głupim pytanie, żeby nie tworzyć nowego bezsensownego wątku.
Jaki rozmiar TORXa jest potrzebny do przykręcenia głowicy w C3J? Chcę dociągnąć nieco czapkę, bo chyba wciąga trochę płynu chłodniczego.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc, gdyż będę to robił w niedzielę, a najbliższy sklep z kluczami mam 20km od garażu więc chciałbym wcześniej się zaopatrzyć.
Nasadki których dotychczas używałem gdzieś zapodziałem
Jaki rozmiar TORXa jest potrzebny do przykręcenia głowicy w C3J? Chcę dociągnąć nieco czapkę, bo chyba wciąga trochę płynu chłodniczego.
Jak ktoś wie to proszę o pomoc, gdyż będę to robił w niedzielę, a najbliższy sklep z kluczami mam 20km od garażu więc chciałbym wcześniej się zaopatrzyć.
Nasadki których dotychczas używałem gdzieś zapodziałem

-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ