Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
silniczek krokowy
Moderator: Moderatorzy
silniczek krokowy
Witam Klubowiczów; mam problem z silniczkiem krokowym i chciałabym go wymienić. Mój pojazd to rs5 1,4 cat C3J E760 C083484 . W Dialogys pokazuje mi dwa numery tegoż silniczka : 8983502376, -375. Szukałam w sieci i nie znalazłam żadnej opcji sprzedaży-zakupu. Może któryś z kolegów ma idealnie pasujący, sprawny ten element do odstąpienia za rozsądną cenę?
Kochająca Swą Renatę Ilonka,
Pozdrawia.
Kochająca Swą Renatę Ilonka,
Pozdrawia.
A co twój nie działa czy jak? bo jeśli nie chodzi to łatwo go naprawić . Częstą usterką jest brak szczotek a te można zrobić z miękkiego ołówka. Przy rozbieraniu uważaj na sprężynki rozmiar szczotek ø 3mm i 5-7 mm długości
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
No to jak masz wykluczone lewe powietrze to sprawdź go na krótko pod styki D oraz C podłączasz na krótko 12 V zależnie od polaryzacji powinien się wysunąć lub schować , te są bliżej silniczka .
Styk A i B jest stykiem rozwieranym po otworzeniu przepustnicy. Tak że przed sprawdzeniem miernik w łapkę tak abyś nie upalił styku przez nieprawidłowe podłączenie i przy okazji sprawdzisz sam styk czy działa poprawnie. Jak któryś element nie działa demontuj
Rozbierałem te urządzenie i po dosyć długim myśleniu z czego by tu dorobić szczotki , zrobiłem je grafitu ołówka HB ponieważ średnica była identyczna .
Po całej operacji najlepiej doregulować nastawnik na aucie i było już chyba opisywane jak to zrobić .
możesz wszystko wymyć benzyną ekstrakcyjną tylko pamiętaj o nasmarowaniu trybów tylko nie ładuj tam nie wiadomo ile smaru
Styk A i B jest stykiem rozwieranym po otworzeniu przepustnicy. Tak że przed sprawdzeniem miernik w łapkę tak abyś nie upalił styku przez nieprawidłowe podłączenie i przy okazji sprawdzisz sam styk czy działa poprawnie. Jak któryś element nie działa demontuj
Rozbierałem te urządzenie i po dosyć długim myśleniu z czego by tu dorobić szczotki , zrobiłem je grafitu ołówka HB ponieważ średnica była identyczna .
Po całej operacji najlepiej doregulować nastawnik na aucie i było już chyba opisywane jak to zrobić .
możesz wszystko wymyć benzyną ekstrakcyjną tylko pamiętaj o nasmarowaniu trybów tylko nie ładuj tam nie wiadomo ile smaru
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Byłam dziś u mechanika cały dzień. Miał mi tylko zmienić olej w skrzyni i czujnik, a skończyło się na nowych klockach, wszystkich nowych uszczelkach: w kolektorze, pod mono i między kolektorem a blokiem, wywaleniem EGR-u.... Poprosiłam przy okazji o sprawdzenie silniczka krokowego i okazało się, że jest dobry tylko silnik brał lewe powietrze (dzięki DJMONKEY) gdyż dwie śruby (nakrętki) kolektora były zajebiście luźne i ręką odkręcalne...
Wszystko to dało fantastyczną poprawę pracy Renatki i trwało 6,5 godziny. Jak doszło do płacenia to Pan mi mówi 65 pln Dałam mu 80 bo patrzyłam mu na ręce i chłopak zrobił naprawdę świetną robotę ! Wszystko dokładnie wyczyszczone, przyklejone - żadnej fuszerki. Młody chłopak na wsi, warsztat w garażu z kanałem ale dużo dobrych narzędzi i urządzeń, no i chce mu się
Jeszcze jedno pytanko: poprosiłam by mi zmierzył opór sondy lambda ale nie udało się. Sonda jedno przewodowa i masę łapał z obudowy. Czy oznacza to zakup nowej czy można to jakoś inaczej zmierzyć?
Dzięki wszystkim za pomoc w problemikach, jakie mnie dopadły były
szczególnie: dredzioch, djmonkey, tommies, TQT, Kabar i cyklista
Pozdrawiam,
Ilonka
Wszystko to dało fantastyczną poprawę pracy Renatki i trwało 6,5 godziny. Jak doszło do płacenia to Pan mi mówi 65 pln Dałam mu 80 bo patrzyłam mu na ręce i chłopak zrobił naprawdę świetną robotę ! Wszystko dokładnie wyczyszczone, przyklejone - żadnej fuszerki. Młody chłopak na wsi, warsztat w garażu z kanałem ale dużo dobrych narzędzi i urządzeń, no i chce mu się
Jeszcze jedno pytanko: poprosiłam by mi zmierzył opór sondy lambda ale nie udało się. Sonda jedno przewodowa i masę łapał z obudowy. Czy oznacza to zakup nowej czy można to jakoś inaczej zmierzyć?
Dzięki wszystkim za pomoc w problemikach, jakie mnie dopadły były
szczególnie: dredzioch, djmonkey, tommies, TQT, Kabar i cyklista
Pozdrawiam,
Ilonka
powiedz ty mi po kiego grzyba sprawdzać opór sondy lambda ?
Aby sprawdzić poprawność jej działania należy użyć oscyloskopu i zobaczyć jaki ma przebieg ewentualnie jakimś analogowym miernikiem napięcia do jednego wolta .
Aby sprawdzić poprawność jej działania należy użyć oscyloskopu i zobaczyć jaki ma przebieg ewentualnie jakimś analogowym miernikiem napięcia do jednego wolta .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault