Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Krótkie fotostory jak sie remontuje fury.
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Krótkie fotostory jak sie remontuje fury.
Może ktoś już to widział. Dodge this!!!! Chłopak z Leszna.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... ccc462e037
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... ccc462e037
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Z bulikami jest taki problem, że już ich nie ma więc remontuje się wszystko co jest. Na youtube jest filmik jak wyciągają bulika z lasu helikopterem po kilkudziesięciu latach. A w USA odkopują zasypane do połowy z pól. Wszystko teraz remontują, a zgliszcze po 20000PLN chodzą.
[ Dodano: 27 Wrzesień 2013, 09:52 ]
http://www.youtube.com/watch?v=xsaYK9P6 ... 7F5540756D
http://www.youtube.com/watch?v=nBPVRQaG82I
[ Dodano: 27 Wrzesień 2013, 09:52 ]
http://www.youtube.com/watch?v=xsaYK9P6 ... 7F5540756D
http://www.youtube.com/watch?v=nBPVRQaG82I
Rzeczywiscie rekonstrukcja ale... do bulika i garbusa można kupić wszystkie części blacharskie i to do modeli niemalże od początku produkcji. Trzeba mieć tylko "kilka" złociszytommies pisze:To już nie remont auta - to rekonstrukcja. Ilość pracy przeogromna. Nigdy w życiu nie podjął bym się rekonstrukcji takiej szkarlatyny (w sensie stanu auta a nie modelu)

-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Hmmmm... Mi się wydaje, że właśnie jest ich ostatnio coraz więcej. Polska staje się potęgą w restauracji zabytków. Auto są przywożone do remontów z całej Europy, Arabii Saudyjskiej i Japonii nawet. Potem wracają tam skąd przyjechały. Tylko to oczywiście kosztuje nieco więcej niż wstawienie ćwiartki.
Ja znam co najmniej 10 osób, które mogę polecić do remontu starych furek. Oczywiście kosztuje to dużo i kolejka zazwyczaj od 1 do 3 lat.
Ja znam co najmniej 10 osób, które mogę polecić do remontu starych furek. Oczywiście kosztuje to dużo i kolejka zazwyczaj od 1 do 3 lat.
Wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa coraz więcej osób chce mieć youngtimera lub zabytkowe niedzielne auto. Starzy fachowcy z okresu PRL jeszcze nie powymierali gdzie z g... trzeba było coś zrobić. Jest zatem szansa na utrzymanie się zawodu i kształcenie następców. Naturalnie tanie takie usługi nie będą, bo i ilość pracy jest nieporównywalna do "wymieniacza ćwiartek".