Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
światło cofania nie gaśnie (przeważnie)
Moderator: Moderatorzy
światło cofania nie gaśnie (przeważnie)
Kłaniam się Koleżankom i Kolegom
Problem w Mym Pięknym i Niezawodnym Autku wystąpił taki jak w temacie czyli jadę do przodu - świeci do tyłu Czasami gaśnie... Na mój babski rozum to 22-letni czujnik chyba się zawiesza. Pytanie dotyczy tego czy mam fizycznemu rozkazać go wykręcić, oczyścić, zamontować z powrotem - i GRA, czy wymienić na nowy (wolałabym nie)? Z tego co na Forum wyczytałam byłam, to ww. czujnik z lewej strony, na skrzyni, przy półosi się znajduje. Tak?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady
Ilonka.
Problem w Mym Pięknym i Niezawodnym Autku wystąpił taki jak w temacie czyli jadę do przodu - świeci do tyłu Czasami gaśnie... Na mój babski rozum to 22-letni czujnik chyba się zawiesza. Pytanie dotyczy tego czy mam fizycznemu rozkazać go wykręcić, oczyścić, zamontować z powrotem - i GRA, czy wymienić na nowy (wolałabym nie)? Z tego co na Forum wyczytałam byłam, to ww. czujnik z lewej strony, na skrzyni, przy półosi się znajduje. Tak?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady
Ilonka.
Wymieniałem czujnik bez spuszczania oleju.
Metoda trochę "druciarska" ale zadziałało. Na wężyk odpowietrzenia skrzyni biegów założyłem trochę dłuższą rurkę, której drugi koniec owinięty szmatą dla uszczelnienia podłączyłem do odkurzacza ustawionego na małe ciśnienie ssania. Podciśnienie wytworzone przez odkurzacz nie pozwoliło wylać się olejowi po odkręceniu wyłącznika. Wykapały w trakcie całej operacji ze cztery krople oleju. Tak było.
Metoda trochę "druciarska" ale zadziałało. Na wężyk odpowietrzenia skrzyni biegów założyłem trochę dłuższą rurkę, której drugi koniec owinięty szmatą dla uszczelnienia podłączyłem do odkurzacza ustawionego na małe ciśnienie ssania. Podciśnienie wytworzone przez odkurzacz nie pozwoliło wylać się olejowi po odkręceniu wyłącznika. Wykapały w trakcie całej operacji ze cztery krople oleju. Tak było.
He, he miałem za młodu taką ksywkęWuj MacGyver byłby z Ciebie dumny!
Ale wracając do tematu.
Nie do końca wiem czy mam rację ale te dwa podane przez Ciebie numery katalogowe mogą się różnić jedynie rodzajem gniazda do podłączenia do wiązki elektrycznej.
Pierwotnie mieliśmy w oryginalnym czujniku gniazdo prostokątne, a w nowym czujniku mamy owalne hermetyczne. Wymiana czujnika na nowy, wiązała się z wymianą wtyczki na owalną hermetyczną.