Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
mała za te pieniądze to sie kupuje auta powyżej 2000 roku, około 6300 do tego dolicz 100ojro na blachy i lekko ponad 1300km średnie spalanie w trasie 7l czyli jakieś 500 na paliwko do tego coś zjeść nie licząc dojazdu tam czyli lekką reką 7500 plus opłaty w zaokrągleniu 9 koła papieru brać tylko brać
No i co z tego, że za tyle kupuje się auta po 2000 roku? To kupuj. Zdecydowanie wolałbym wydać 7500 i mieć to R5 niż plastika po 2000 roku. A tu chodzi przede wszystkim o wersję. Ile widziałeś w Polsce R5 w tej wersji? Pewnie tyle jest, że tylko brać, przebierać, wybrzydzać i kupować.
R5 po lifcie to już klasyk w niektórych wersjach - GTE, GTT i ta Baccara też nim niedługo będzie. Stąd ta cena. Nie małe znaczenie ma też stopień kompletności i stan w jakim się zachowała. Zwykły Campus w stanie igielnym teraz to 3000PLN. GTE pewnie z 10000, a GTT to lepiej nie mówić....
Bardzo ładny Exclusiv, nie Baccara! Oprócz felg i dachu wygląda na oryginalną i w ładnym stanie.
Na rynek niemiecki tak nazwali Baccarę. Generalnie to samo ale nazwa inna.
Podobnie GTE - auto wypuszczono na rynek niemiecki i szwajcarski jako zamiennik dla GTT ze względu na normy emisji spalin których GTT zwyczajnie nie było w stanie spełnić.