Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Identyfikacja brakujacej wtyczki i sonda lambda

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

thradya
Posty: 14
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 15:56
Lokalizacja: Toruñ

Identyfikacja brakujacej wtyczki i sonda lambda

Post autor: thradya »

Do czego jest ta brakujaca wtyczka?

Obrazek


Drugie pytanie - kupilem nowa lambde (NGK, 3 przewody), niby dedykowana do tego silnika (C407-05, C3J). Po nachyleniu sie, widze ze z sondy wychodzi jeden kabelek i ginie gdzies w czelusciach. Gdzie jest wtyczka sondy? Strzelilem jeszcze fotke z drugiej strony, moze tu bedzie cos widac:

Obrazek

Dziekowac z gory za pomoc!
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

ta wtyczka ma być pusta jest to pozostałość po modułach z wersji gaźnikowych . do sondy lambda idzie przewód szary i ma też szarą wtyczkę poszukaj przy zdjętej puszcze filtra powietrza . a przewodów sond nie lutujemy tylko zagniatamy przez specjalną tulejkę
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
thradya
Posty: 14
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 15:56
Lokalizacja: Toruñ

Post autor: thradya »

Jednoprzewodowa sonda w c3j idzie prosto do kompa, czy ma wtyczke w komorze silnika?

Pytanie dodatkowe - skad wziac prad do grzania 3 przewodowej sondy? Ktos taka konwersje pewno juz robil na forum?

Pytanie dodatkowo-dodatkowe - wysoki jest koszt czujnikow temperatury silnika?
dredzioch1
Posty: 648
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

A po co kombinujesz? Wkręcasz taką jak ma być i działa bez drutowania.
thradya
Posty: 14
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 15:56
Lokalizacja: Toruñ

Post autor: thradya »

Kupowanie drugiej, ubozszej sondy jest bez sensu. Prawda?
Pomysle nad dorobieniem grzania, jesli bedzie za duzo roboty to podlacze ta 3-kabelkowa tylko kablem sygnalowym i tyle.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Tak sonda ma wtyczkę w komorze silnika, szukaj a znajdziesz kolory już podałem.
Możesz podłączyć tą którą posiadasz resztę kabli pozostaje pusta tylko sprawdź czy przez grzałkę nie jest puszczona masa sondy.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
thradya
Posty: 14
Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 15:56
Lokalizacja: Toruñ

Post autor: thradya »

Dzieki DJ, dam znac jak poszlo.
ODPOWIEDZ