Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ucieka olej ze skrzyni biegów.
Moderator: Moderatorzy
Ucieka olej ze skrzyni biegów.
Witam,mam problem jak w temacie.Są dość znaczne ubytki oleju,szczególnie mokro jest z lewej strony na wyjściu półosi.Jest duży problem z uszczelnieniem?Czy można to zrobić samemu,czy są jakieś komplikacje?
Problemu z uszczelnieniem nie ma zależy jak radzisz sobie z mechaniką .
Instrukcje montażu masz w serwisówce R5 lub w byle jakim sam naprawiam począwszy od R19, clio , megane, laguna . jak nigdy nie robiłeś to myślę że jakieś w 2 godzinki ogarniesz przy okazji zobacz jak się czuje krzyżak .
Instrukcje montażu masz w serwisówce R5 lub w byle jakim sam naprawiam począwszy od R19, clio , megane, laguna . jak nigdy nie robiłeś to myślę że jakieś w 2 godzinki ogarniesz przy okazji zobacz jak się czuje krzyżak .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Zapewne do wymiany manszeta lewej półosi z łożyskiem/simeringiem. Standardowy problem. Da się wymienić na podnośniku. Z upierdliwych spraw to odkręcenie półosi no i spuszczenie oleju - przy okazji można zmienić.
Jak kapie wybierakiem to przyjmij że w skrzyniach renault tak po prostu jest i zaopatrz się w plastikową osłonkę na którą będzie kapać olej. Tak ten problem rozwiązało oryginalnie Renault
Jak nie kapie tylko leci to sprawa poważniejsza. Trzeba zeszlifować spaw od łapy wybieraka i ją zdjąć a następnie wymienić simering. nastepnie przyspawać, ale albo z przerwami na stygnięcie materiału albo z polewaniem woda, bo jak się za mocno rozgrzeje to załatwi nowiutki simering. Mówił mi nawet koleś z Renault że jakiś czas temu dostali notatkę w której dopuszczono ten sposób naprawy. Do tej pory zgodnie z wytycznymi Renault należało wyjąć skrzynię, połowę rozebrać i dopiero wymienić ów nieszczęsny simering.
Tak czy inaczej niezależnie od sposobu po kilkunastu tys. max kilkudziecięciu i tak zacznie kapać
i dlatego trzeba mieć tą plastikową osłonkę 
Jak kapie wybierakiem to przyjmij że w skrzyniach renault tak po prostu jest i zaopatrz się w plastikową osłonkę na którą będzie kapać olej. Tak ten problem rozwiązało oryginalnie Renault

Jak nie kapie tylko leci to sprawa poważniejsza. Trzeba zeszlifować spaw od łapy wybieraka i ją zdjąć a następnie wymienić simering. nastepnie przyspawać, ale albo z przerwami na stygnięcie materiału albo z polewaniem woda, bo jak się za mocno rozgrzeje to załatwi nowiutki simering. Mówił mi nawet koleś z Renault że jakiś czas temu dostali notatkę w której dopuszczono ten sposób naprawy. Do tej pory zgodnie z wytycznymi Renault należało wyjąć skrzynię, połowę rozebrać i dopiero wymienić ów nieszczęsny simering.
Tak czy inaczej niezależnie od sposobu po kilkunastu tys. max kilkudziecięciu i tak zacznie kapać

