Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Stoi właściwie u mnie po sąsiedzku.
Jak zobaczyłem że gość sprzedaje to pomyślałem o was, kasa nie wielka, a może komuś się przyda zamiast stać i rdzewieć.
Wziąłbym ją sam, ale po pierwsze to alliance a po drugie przesiadłem się ostatnio na preludę trójkę i więcej aut mi nie potrzeba : 3
uuu renuweczka z za oceanu i z klimą i automatem za tą cene warto brać . z częściami mechanicznymi nie ma problemu wszystko pasuje od R9/11 jak już to gorzej z elektryką i wnętrzem.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
jest identyczna tak jak przy każdym silniku C2J. trzeba pozmieniać węże bo będą za długie wypruć całą instalacje z R9 łącznie z mieszalnikiem powietrza z pod deski. bodajże ten mieszalnik ma w standardzie nawiew ciepłego powietrza na środkowe kratki. ogólnie kupa roboty z przełożeniem.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników