Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pytanie o wartości pomiarowe
Moderator: Moderatorzy
Pytanie o wartości pomiarowe
Witam,
Ponieważ mam troszkę czasu to wziołem sie za wymiane uszczelki pomiędzy kolektorami. No i żeby wszystko było jak to się mówi tiptop to chciałem sprawdzić czy czujnik który jest wkręcony przy kolektorze wysyła poprawne wartosci, zeby w razie nie powodzenia naprawy wykluczyć już jego z gry, a więc moje pytanko brzmi.
w jaki sposób sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny
zamieszczam zdjęcie poglądowe
https://dl.dropbox.com/u/44160162/2013- ... .29.29.JPG
oraz mam jeszcze jedno pytanko, może i głupie ale jak to się mówi, kto pyta nie błądzi, a mianowicie chodzi mi w jakim celu jest zamontowana ta osłona:
zaznaczyłem na czerwono, oczywiście zdjęcie jest poglądowe od całkiem innego kolektora
https://dl.dropbox.com/u/44160162/23229-3.jpg
no i wiadomo do czego ona służy, no i w co podłączyć ten wylot od niej.
Pozdrawiam
Ponieważ mam troszkę czasu to wziołem sie za wymiane uszczelki pomiędzy kolektorami. No i żeby wszystko było jak to się mówi tiptop to chciałem sprawdzić czy czujnik który jest wkręcony przy kolektorze wysyła poprawne wartosci, zeby w razie nie powodzenia naprawy wykluczyć już jego z gry, a więc moje pytanko brzmi.
w jaki sposób sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny
zamieszczam zdjęcie poglądowe
https://dl.dropbox.com/u/44160162/2013- ... .29.29.JPG
oraz mam jeszcze jedno pytanko, może i głupie ale jak to się mówi, kto pyta nie błądzi, a mianowicie chodzi mi w jakim celu jest zamontowana ta osłona:
zaznaczyłem na czerwono, oczywiście zdjęcie jest poglądowe od całkiem innego kolektora
https://dl.dropbox.com/u/44160162/23229-3.jpg
no i wiadomo do czego ona służy, no i w co podłączyć ten wylot od niej.
Pozdrawiam
RYCHO35 pisze:ten czujnik to chyba temp. zasysanej mieszanki lub powietrza-różżne czujniki w różnych autach mają różną charakterystyke
a blaszana osłona jest po to żeby silnik zasysał ogrzane powietrze
Co do czujnika, to w jaki sposób mam sprawdzić czy on działa?
co do osłony, to stanie się coś jeżeli jej nie będzie?
czujnik mierzysz omomierzem przy czym rezystancja będzie zależna od temperatury popatrz w serwisówce jest tabelka z temperaturą i rezystancją , wystarczy poszukać .
Osłonę zostaw i podłącz do puszki filtra powietrza, silnik będzie przy niższych temperaturach zasysał ciepłe powietrze i szybciej się nagrzeje i nie znacznie spadnie spalanie .
Osłonę zostaw i podłącz do puszki filtra powietrza, silnik będzie przy niższych temperaturach zasysał ciepłe powietrze i szybciej się nagrzeje i nie znacznie spadnie spalanie .
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
jeśli chodzi o to:
https://dl.dropbox.com/u/44160162/2013- ... .29.29.JPG
to tak, jest z silnika C3J
to drugie zdjęcie jest podglądowe znalazłem na necie by pokazać o co mi chodzi
https://dl.dropbox.com/u/44160162/2013- ... .29.29.JPG
to tak, jest z silnika C3J
to drugie zdjęcie jest podglądowe znalazłem na necie by pokazać o co mi chodzi

A czy ten czujnik co jest po lewej stronie na kolektroze

Też zmierzę tymi samymi wartościami ?
[ Dodano: 19 Luty 2013, 11:53 ]
Pomierzyłem ten pierwszy czujnik i zakres temperatur 66-70 stopnie ma około 830-850ohm
dmuchałem suszarką na niego uprzednio patrząc temperaturę innym czujnikiem, no chyba ze macie jakieś inne lepsze sposoby na pewne sprawdzenie ?

Też zmierzę tymi samymi wartościami ?
[ Dodano: 19 Luty 2013, 11:53 ]
Pomierzyłem ten pierwszy czujnik i zakres temperatur 66-70 stopnie ma około 830-850ohm
dmuchałem suszarką na niego uprzednio patrząc temperaturę innym czujnikiem, no chyba ze macie jakieś inne lepsze sposoby na pewne sprawdzenie ?