Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Przeróbka gaźnika 2-gardzielowego na jedno gardzielowy czy m

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Przeróbka gaźnika 2-gardzielowego na jedno gardzielowy czy m

Post autor: krzysiek1285 »

Jak w temacie. Czy da się przerobić gaźnik weber 32 DRT 2 gardzielowy na jedno gardzielowy?? Proszę o szybką odpowiedź
carmaker

Post autor: carmaker »

??? jak masz problem z gaznikiem to ja mam sprawnego solexa z gtr
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

Problem mam, akurat teraz nie mam kasy (dziecko choruje) a koszt gaźniczka to kilka dyszek. Musze zrobić coś czym dojade do pracy i wróce. Więc póki co musze zrobić coś z tym gażnikiem który posiadam. Czy po zaślepieniu całkowitym gardzieli bez ssania i dysz od tej gardzieli będzie wszystko grać?
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

a po co chcesz to zaślepiać? co takiego sie dzieje że wpadłeś na taki pomysł?
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

spala 20l paliwa na 30 km. Silnik pracuje tylko wtedy kiedy w pierwszą gardziel, tę bez ssania włoże szmatkę lub foliówke
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

to może poprostu zacznij od zweryfikowania samego gaźnika-rozbierz, pooglądaj, wyczyść, bo to co chcesz zrobić to jest niezbyt rozsądne i szczerze mówiąc nie bardzo będzie to funkcjonować bo chociaż gaźnik dwuprzelotowy to jest nic innego jak dwa połączone ze sobą gaźniki jednoprzelotowe połączone kaskadowo to jednak trochę sie różnią nastawami i funkcją jaką spełniają:
-1 przelot wyposarzony jest w układ biegu jałowego, ssanie, sterowanie podciśnieniowe zapłonem
-2 przelot już układu jałowego w tym gaźniku chyba nie posiada, ssania też nie, sterowania podciśnieniowego zapłonem też nie
Pozatym jeśli któryś z tych przelotów będzie działał samodzielnie to odczujesz duuży spadek mocy
Może masz poprostu zabrudzony gaźnik i jak mu ograniczasz dostęp powietrza to działa jak na ssaniu?
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak mu leje do 2 gardzieli to niech lepiej zobaczy czy czasem mu się rurka emulsyjna nie odkręciła bo może w tym leży cała usterka
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

gaźnik rozbierałem 3 razy i czyściłem... 2 gardziel jest nie używana bo nawet cięgno do niej jest nie podłączone. Przepustnica jest cały czas zamknięta. Odkręce jeszcze kolektor ssący i wymienie uszczelki. A czy ktoś nie chce się czasem pozbyć jakiegoś gaźnika?? Zapłace za przesyłke... kupić niestety nie mogę bo mam straszliwą dziurę w budżecie a szkoda mi autka bo fajne jest :(
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

kolektor zostaw w spokoju na razie . zobacz czy masz dobrze ustawiony pływak oraz czy iglica w komorze pływakowej się zamyka i się nie zacina. Tak samo zobaczy 2 gardziel się swobodnie zamyka.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

Iglica nie zacina się a pływak jest ustawiony fabrycznie, nic nie było przy nim kombinowane. Gardziel ze ssaniem otwiera i zamyka się swobodnie. Gardziel bez ssania jest nie używana, ma odłączone cięgno. Ponowię pytanie czy komuś nie zalega jakiś gaźnik, może być od poloneza... zapłace za przesyłke kupić niestety nie mogę bo mam straszliwą dziurę w budżecie( dziecko choruje)
Karol

Post autor: Karol »

to podłącz tądrugą przepustnice, one muszą współgrac. a polecałbym najpierw sprawdzić powrót paliwa, moze przytkany i poprostu nie ma gdzie uciekac nadmiar paliwa bo nawet jakby ten gaznik był zle wyregulowany to nie powinno az tyle palic
jak 3 rzy rozbierałes i jezeli dobrze poskładałes to nie ma innej mozliwości tylko ma działac ale ma dzialac cały a nie ze jedną przepustnice sobie odączyłes
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

Ja kupiłem auto i przepustnica była już odłączona a auto jeździło normalnie...
Karol

Post autor: Karol »

na pewnie nie jeździlo normalnie ;D normalnie by jezdzilo jakby wszystko pracowało prawidlowo :)
krzysiek1285
Posty: 49
Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
Lokalizacja: Wroc³aw

Post autor: krzysiek1285 »

Jak kupiłem autko nie było już żadnego mechanizmu lub cięgna od drugiej przepustnicy. Autko było żwawe i spalało 6,5l przy dynamicznej jeździe a teraz się wszystko skaszaniło
Karol

Post autor: Karol »

jakieś 2 tygodnie temu się obijałem po wrocku, jakbym wiedział to bym wpadł i zrobił ten gazniczek ;D
może za jakiś czas wpadnę znowu ;p to poratujemy coś z tym gaźnikiem :)
ODPOWIEDZ