Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Przeróbka gaźnika 2-gardzielowego na jedno gardzielowy czy m
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
Przeróbka gaźnika 2-gardzielowego na jedno gardzielowy czy m
Jak w temacie. Czy da się przerobić gaźnik weber 32 DRT 2 gardzielowy na jedno gardzielowy?? Proszę o szybką odpowiedź
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
to może poprostu zacznij od zweryfikowania samego gaźnika-rozbierz, pooglądaj, wyczyść, bo to co chcesz zrobić to jest niezbyt rozsądne i szczerze mówiąc nie bardzo będzie to funkcjonować bo chociaż gaźnik dwuprzelotowy to jest nic innego jak dwa połączone ze sobą gaźniki jednoprzelotowe połączone kaskadowo to jednak trochę sie różnią nastawami i funkcją jaką spełniają:
-1 przelot wyposarzony jest w układ biegu jałowego, ssanie, sterowanie podciśnieniowe zapłonem
-2 przelot już układu jałowego w tym gaźniku chyba nie posiada, ssania też nie, sterowania podciśnieniowego zapłonem też nie
Pozatym jeśli któryś z tych przelotów będzie działał samodzielnie to odczujesz duuży spadek mocy
Może masz poprostu zabrudzony gaźnik i jak mu ograniczasz dostęp powietrza to działa jak na ssaniu?
-1 przelot wyposarzony jest w układ biegu jałowego, ssanie, sterowanie podciśnieniowe zapłonem
-2 przelot już układu jałowego w tym gaźniku chyba nie posiada, ssania też nie, sterowania podciśnieniowego zapłonem też nie
Pozatym jeśli któryś z tych przelotów będzie działał samodzielnie to odczujesz duuży spadek mocy
Może masz poprostu zabrudzony gaźnik i jak mu ograniczasz dostęp powietrza to działa jak na ssaniu?
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
gaźnik rozbierałem 3 razy i czyściłem... 2 gardziel jest nie używana bo nawet cięgno do niej jest nie podłączone. Przepustnica jest cały czas zamknięta. Odkręce jeszcze kolektor ssący i wymienie uszczelki. A czy ktoś nie chce się czasem pozbyć jakiegoś gaźnika?? Zapłace za przesyłke... kupić niestety nie mogę bo mam straszliwą dziurę w budżecie a szkoda mi autka bo fajne jest 

-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
Iglica nie zacina się a pływak jest ustawiony fabrycznie, nic nie było przy nim kombinowane. Gardziel ze ssaniem otwiera i zamyka się swobodnie. Gardziel bez ssania jest nie używana, ma odłączone cięgno. Ponowię pytanie czy komuś nie zalega jakiś gaźnik, może być od poloneza... zapłace za przesyłke kupić niestety nie mogę bo mam straszliwą dziurę w budżecie( dziecko choruje)
to podłącz tądrugą przepustnice, one muszą współgrac. a polecałbym najpierw sprawdzić powrót paliwa, moze przytkany i poprostu nie ma gdzie uciekac nadmiar paliwa bo nawet jakby ten gaznik był zle wyregulowany to nie powinno az tyle palic
jak 3 rzy rozbierałes i jezeli dobrze poskładałes to nie ma innej mozliwości tylko ma działac ale ma dzialac cały a nie ze jedną przepustnice sobie odączyłes
jak 3 rzy rozbierałes i jezeli dobrze poskładałes to nie ma innej mozliwości tylko ma działac ale ma dzialac cały a nie ze jedną przepustnice sobie odączyłes
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 30 października 2012, 18:44
- Lokalizacja: Wroc³aw