Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nagrzewnica,słaby nawiew, temperatura silnika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Krzysiek92
Posty: 178
Rejestracja: 25 listopada 2010, 13:10
Lokalizacja: Wsola

Nagrzewnica,słaby nawiew, temperatura silnika

Post autor: Krzysiek92 »

Witam problem wygląda następująco: W piątek poskładałem silnik do kupy, zalane płynem, odpowietrzony i jazda próbna i kupa, jest słabe ogrzewanie tzn dopiero coś wieje jak otworzy się termostat, silnik bardzo szybko osiąga temperature. Wcześniej tworząc nowy układ wodny w silniku wg serwisówki podpiąłem nagrzewnice: silnik-odejście na parownik-zbiorniczek wyrównawczy ten górny cienki wężyk- górny króciec nagrzewnicy, dół natomiast zbiorniczek wyrównawczy-powrót z parownika-nagrzewnica. Poprzednio na starym silniku miałem odwrotną kolejność i starą nagrzewnice i była sauna, a teraz jest nowa nagrzewnica i iglo. Kolejna sprawa czy za temperaturę silnika jest w jakimś stopniu odpowiedzialny czujnik temperatury w głowicy czy on tylko jest po to aby wskazywać na zegarach??
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Nagrzewnica ma wejście i wyjście płynu - po coś to jest moze tutaj odwrotnie podłączyłeś ???
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Czujnik temperatury w głowicy nie ma nic do temperatury silnika.
Może jednak coś nie tak podłączyłeś. W zasadzie górny króciec nagrzewnicy powinien być połączony z tym wężem gumowym do pompy wody, który idzie najwyżej w stosunku do poziomu i ma odpowietrznik. Inaczej nagrzewnica może mieć trudności z odpowietrzeniem.
jjmag

Post autor: jjmag »

po drugie przerób zasilanie parownika bo to potrafi zgubić dużą ilosć ciepła a mianowicie zasilanie prosto z pompy na nagrzewnicę a w powrót z nagrzewnicy wepnij parownik tylko bez żadnych trójników a bezpośrednio w przewód, sprawa 3 a termostat wskazane wymienić koszt niewielki a różnica może być odczuwalna szybko
ODPOWIEDZ