Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Poszerzenia GTT - demontaż

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Poszerzenia GTT - demontaż

Post autor: picia »

Jak zdjąć poszerzenia (szczególnie chodzi mi o progi) żeby nie popękały? Niestety pod plastikiem jest pusto i czeka wstawianie nowych, a nie chce uszkodzić żadnego elementu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
carmaker

Post autor: carmaker »

poszerzenia przód nakrętki M6 od wewnętrznej strony błotnika,progi na zatrzaski i pewnie wkrety na dole do felca progu - odkręcasz dół i ciągniesz nakładke do góry,poszerzenia tylne nakrętki M6 od wewnątrz błotnika chyba po 2 szt i zatrzaski 2 szt + mocowanie pod plastikiem tylnej lampy.Plus ewentualne wynalazki myśli domorosłych blacharzy lakierników którzy tam mogli łapy wsadzać czyli - kleje silikony wkręty pianka montażowa itd :rotfl:
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Dzięki wielkie, będę to na dniach dokładnie badał. Z tego co oglądałem tak z grubsza to samochód był malowany bez zdejmowania tych poszerzeń... natomiast przy poszerzeniach progów od spodu nie było widać żadnych wkrętów, jedynie rzucał się prześwit spowodowany kompletnym brakiem progów :( No nic będziemy walczyć. W sumie tak przy okazji zapytam jak jest z wymianą progów w GTT jest tam taki sam próg jak w zwykłej wersji czy czymś się różni? I gdzie go najlepiej kupić?
carmaker

Post autor: carmaker »

orginalny różni sie tym że ma nity dla spinek mocujących poszerzenie progu a tak poza tym są identyczne.O reperaturki zapytaj najlepiej w polcar masz na ul.Jasnogórskiej
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Dzięki wielkie za info :)
ODPOWIEDZ