Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
SWAP na 1.7 MPI
Moderator: Moderatorzy
wygląda swap z 1237 na 1.7, gdzie oba silniki są na monowtrysku?
Trzeba wymienić:
-jakiś kawałek wiązki? (ten z komory)
-pompe paliwa?
-przewody?
- komputer rozumiem, że z nowego silnika (1.7)?
Liczyłem, że taka zamiana silnika gdzie oba są na monowtrysku będzie sporo łatwiejsza, ale jestem ciekaw jak to by wyglądało.
Trzeba wymienić:
-jakiś kawałek wiązki? (ten z komory)
-pompe paliwa?
-przewody?
- komputer rozumiem, że z nowego silnika (1.7)?
Liczyłem, że taka zamiana silnika gdzie oba są na monowtrysku będzie sporo łatwiejsza, ale jestem ciekaw jak to by wyglądało.
- maciek od iwony
- Posty: 1152
- Rejestracja: 3 lutego 2010, 10:36
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-wiązka od 1,7b.pawelek pisze:jakiś kawałek wiązki? (ten z komory)
-jeżeli masz 3 barową to w zupełności wystarczyb.pawelek pisze:-pompe paliwa?
-10 zasilanie,8 powrótb.pawelek pisze:przewody?
-tak jest- komputer rozumiem, że z nowego silnika (1.7)?
Ponadto:którąś łapę silnika(doczytaj bo nie pamiętam dokładnie),wydech do przeróbki,uczulam na chłodzenie,dobrze by było aby skrzynia była JB3 co się wiąże ze zmianą półosi,nie wiem jaki moduł jest w 1,2 więc o tym też trzeba pomyśleć
To chyba tyle.Powodzenia
hehe normalnie uwielbiam admina z odpowiedziami
to jak z maglownicą z clio : "ja miałem z clio" czasem zastanawiam sie czemu słuzy to forum.Jeśli ktoś zadaje pytanie to dostaje odpowiedz na zasadzie wiem ale nie powiem lub poszukaj na forum...Kabar z całym szacunkiem czy tak to powinno sie odbywać?Jestem tu z racji powrotu do r5 i kontaktu z innymi użytkownikami tego nietuzinkowego auta ,jest Was tu paru którzy zjedli zęby na r5.Niewiem czemu to tak działa... pisząc na PW do Mariusza (mario-s) zawsze otrzymuje wyczerpujące odpowiedzi gdzie zaznaczam robi to bezinteresownie poświecając czas na zadawane (pewnie dla osoby mającej taką wiedze) "bezsensowne" pytania.Myśle że niema ochoty pisać tego normalnie żeby nie uszczknąć forumowej krytyki...a bo ta klatka nietaka a bo coś tam z paliwem...w dziale gtt-modyfikacje niema nic sensownego poza pytaniami robcia-gtt i odpowiedziami Mariusza.W dobie dzisiejszej techniki obsługa zwykłego r5 pozostaje na możliwościach wypowiedzi specjalistów od 125p.FAQ do r5 gtt pozostaje w jakiejś fazie snu/koszmaru mechanicznego a to piękna prosta konstrukcja (pomijając gaznik i jego przypadłości) prawdziwa czysta mechanika bez często zawodnej elektronik pozostaje bez opisui.Na forach gb nikt sie nie czai można sie dowiedzieć wielu ciekawostek - pozostaje bariera językowa czasem w sprawach technicznych zawiła.Czy można by bardziej tak?Czy własne doświadczenia to temat tabu?Czasem nie dziwie się osoba przedstawia tylko auto przed i po remocie .Aby nie wystawić sie na krytyke...Kończe ten przydługawy wywód mając nadzieje iż osiągnie on zamierzony cel.
Re5pect

Re5pect
chodzi mi o to że zazwyczaj wszystkie tarcze sprzegłowe przy montażu wystają wypustką w której znajduje się frez na zewnątrz a a w przypadku 1,7 chcąc założyć tak jak to w innych jest zazwyczaj montowane sprężynki opierają się na śrubach koła zamachowego i nie dociska tarczy do koła
dobra temat rozwiązany okazało się że mam 5 różnych kompletów tarcz wraz z dociskami od opli i innych szmelcwagenów pasujących plug&pley na otwory jak i również średnicowo tarcze jedyną różnicą była liczba i średnica frezów w tarczy sprzęgłowej a to co powinno być założone leżało sobie spokojnie pod wiązką w koszyku wraz z resztą części typu rozrusznik altek itp także jak mawiał mój znajomy pośpiech jest wskazany do łapania pcheł ale mam wolne do poniedziałku więc nadrabiam zaległości
dobra temat rozwiązany okazało się że mam 5 różnych kompletów tarcz wraz z dociskami od opli i innych szmelcwagenów pasujących plug&pley na otwory jak i również średnicowo tarcze jedyną różnicą była liczba i średnica frezów w tarczy sprzęgłowej a to co powinno być założone leżało sobie spokojnie pod wiązką w koszyku wraz z resztą części typu rozrusznik altek itp także jak mawiał mój znajomy pośpiech jest wskazany do łapania pcheł ale mam wolne do poniedziałku więc nadrabiam zaległości