Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Mopsus pisze:
A i jeszcze jedno pytanko, z czystej ciekawości odnośnie pytania o najmniejszy silnik.
Nie jestem ekspertem ale niejaka Wikipedia podaje, że najmniejszy silnik w R5 miał 845ccm i był montowany w wersji R5L w latach 1972-84. Czy ktoś w klubowiczo-formuowiczów weryfikował tą informację?
A i jeszcze jedno pytanko, z czystej ciekawości odnośnie pytania o najmniejszy silnik.
Nie jestem ekspertem ale niejaka Wikipedia podaje, że najmniejszy silnik w R5 miał 845ccm i był montowany w wersji R5L w latach 1972-84. Czy ktoś w klubowiczo-formuowiczów weryfikował tą informację?
zgadzam sie wlasnie z tym... niejaka ksiazka Haynes-a rowniez podaje ze silnik o pojemnosci 845 wystepowal... a pozniej byl dopiero 956...
mam takowa wlasnie... http://www.google.pl/imgr...29,r:1,s:0,i:71
Dotarłem 20 minut przed pierwszą bez większych problemów.DZIĘKUJE WSZYSTKIM za miło spędzony czas,było super jak co rok Pierwszy zlot bez R5
Do zobaczenia za rok