Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
tylna belka
Moderator: Moderatorzy
tylna belka
jak obnizyc tyl w renacie 11?
foto belki
[ Dodano: 29 Czerwiec 2012, 09:50 ]
kola 14/60/185 moim zdaniem jest za wysoko niedawno wymienialem belke bo tamta poprzednia byla taka w ksztalcie rury i sie rozpadla na tej jest nizej i sztywniej ale moglo by byc troche nizej
[ Dodano: 29 Czerwiec 2012, 09:50 ]
kola 14/60/185 moim zdaniem jest za wysoko niedawno wymienialem belke bo tamta poprzednia byla taka w ksztalcie rury i sie rozpadla na tej jest nizej i sztywniej ale moglo by byc troche nizej
- Załączniki
-
- .jpg (7.5 KiB) Przejrzano 2099 razy
-
- .jpg (6.62 KiB) Przejrzano 2099 razy
-
- .jpg (5.21 KiB) Przejrzano 2099 razy
cos takiego to wyglada
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354 ... e9527.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354 ... e9527.html
-
- Posty: 648
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Podepnę się tutaj, bo niestety i mnie chyba dopadł problem z belką. Campus 1991 (218000 oryginalnego nalotu). Auta nie prowadziłem od kilku miesięcy (jeździ do pracy codziennie ojciec). Wczoraj musiałem pojechać większy kawałek i w trasie zauważyłem stuki z tyłu po wjechaniu w dziurę. Niestety w pewnym momencie na zakręcie i małej dziurze przy prędkości ok 20km/h huk pod autem i lipa.....
Auto leży tyłem jak naleśnik. Nisko, jakby była na maxa obniżona. Lewa strona niżej (prawie całkiem leży, a prawa wyżej.
Co się mogło wysypać? Próbować naprawiać, regenerować, wymieniać na inną?
Może jest jakiś luj co by mi to ogarnął od A do Z w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu lub Warszawie?
Czy mogę tak jeszcze chwilę pojeździć po równej drodze np. 300 km autostradą?
Generalnie nie wiem jak jest zbudowana ta belka i jak to działa, bo to dla mnie coś zupełnie nowego.
Najchętniej zrobiłbym pełną regenerację z piaskowaniem, malowaniem proszkowym i wymianą wszystkiego na nowe.
Koledzy, poradźcie proszę.
Auto leży tyłem jak naleśnik. Nisko, jakby była na maxa obniżona. Lewa strona niżej (prawie całkiem leży, a prawa wyżej.
Co się mogło wysypać? Próbować naprawiać, regenerować, wymieniać na inną?
Może jest jakiś luj co by mi to ogarnął od A do Z w Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu lub Warszawie?
Czy mogę tak jeszcze chwilę pojeździć po równej drodze np. 300 km autostradą?
Generalnie nie wiem jak jest zbudowana ta belka i jak to działa, bo to dla mnie coś zupełnie nowego.
Najchętniej zrobiłbym pełną regenerację z piaskowaniem, malowaniem proszkowym i wymianą wszystkiego na nowe.
Koledzy, poradźcie proszę.
Regenerację możesz zrobić ale to pewnie będzie kosztować bo trzeba będzie zdobyć drążki i łożysko które jest w środku belki (akurat widziałem na allegro). najtaniej będzie tak jak pisał wasq kupić belkę i wymienić, no ale to znów będzie używka. Kiedyś na allegro ogłaszała się jakaś firma (chyba okolice krakowa) zajmująca się regeneracją belek. Robili to wysyłkowo i ponoć bardzo porządnie, mieli dostęp do róznych części także tych starszych.