Czy jak rozbieraliście silniki to szklanki też tak wyglądały? Chodzi mi o brak chromu środkowej części. U mnie wszystkie 8 jest tak wytartych. Tam gdzie zszedł chrom powierzchnia jest oczywiście dużo mniej śliska i gładka.
Szukać innych czy olać i zakładać te co są?
Nieco mnie to dziwi, bo przy kilkunastu silnikach jakie rozebrałem jeszcze nigdy nie widziałem, żeby zszedł chrom ze szklanek. Może po prostu mało widziałem.
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Szklanki / Popychacze zaworowe C3J
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 645
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
Szklanki / Popychacze zaworowe C3J
- Załączniki
-
- szklanka.jpg (54.82 KiB) Przejrzano 430 razy
A jesteś pewien, że tam chrom zlazł?
Jeśli masz mikrometr to pomierz średnicę części środkowej (szarej poruszającej się w bloku silnika) i części błyszczących na krawędziach szklanki, zobaczysz czy jest jakaś istotna różnica w wymiarach.
Albo po prosty przyłóż do części walcowej gładką prostą krawędź np. suwmiarki i popatrz pod światło czy środek jest wytarty.
Na zdjęciu wygląda na to, że część współpracująca z blokiem silnika się po prostu zmatowiła od pracy w osadach znajdujących się w oleju.
Jednak pomiary powinny Ci dać odpowiedź![:)](./images/smilies/smile.png)
Jeśli masz mikrometr to pomierz średnicę części środkowej (szarej poruszającej się w bloku silnika) i części błyszczących na krawędziach szklanki, zobaczysz czy jest jakaś istotna różnica w wymiarach.
Albo po prosty przyłóż do części walcowej gładką prostą krawędź np. suwmiarki i popatrz pod światło czy środek jest wytarty.
Na zdjęciu wygląda na to, że część współpracująca z blokiem silnika się po prostu zmatowiła od pracy w osadach znajdujących się w oleju.
Jednak pomiary powinny Ci dać odpowiedź
![:)](./images/smilies/smile.png)
-
- Posty: 645
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ
-
- Posty: 645
- Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
- Lokalizacja: Poznañ