Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witam wszystkich. W ostatnim czasie jezdząc przez poprzecznie nierównosci o niewielkim stopniu zauważyłem iz stuka mi kolumna kierownicza. Przed niedawnym przeglądem wymieniałem maglo ,sworznie i końcówki a wiec zapewne padły mi łożyska igiełkowe w kolumnie . Chciałbym je zamowić na all i wymienic ale nie moge nigdzie znalezc numerów tych łożysk. czy mogłby ktoś mi pomóc? bede bardzo wdzieczny.
może też być taki łącznik z tulejką metalowo-gumową na łączeniu maglownicy z kolumną. Zależy to jednak od wersji bo w jednych było na sztywno a w innych poprzez ten łącznik.
kurde tez mnie to bardzo zastanawia. alee pattrzac jak się łączy kolumna to chyba poprostu wchodzi czesc kolumny na kwadratowy wieloklin maglownicy.
a tu kolega podał mi numer katalogowy ale to tez nie bardzo mi nic mowi. moglby mi ktos podac wymiary(łozysko igielkowe tyle na tyle) bo inaczej nie ma jak dostac po zamiennikach.
jeśli chodzi o te łożyska igiełkowe dwa co są na kolumnie "u góry" to sama wymiana może nie pomóc, bo z tego co pamiętam, to tam chyba musiałem napawać, bo było wyżłobienie....