Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Najdroższy Polonez w historii
Moderator: Moderatorzy
polonezy turbo były już wcześniej niż w 91r, z tego co pamiętam to był 1.6 uturbiony może potem były i inne, nie wiem. A wracając do mocy tego poldka z aukcji to kiedyś czytałem coś na ten temat i jeśli mnie pamięć nie myli to zespół napędowy z forda to był taki zwyczjny beż żadnych udziwnień (potem montowanu w sierrach) i o mocy trochę ponad 100 koni, milicyjne miały na pewno więcej ale o "mocnych" cywilnych to niesłyszałem, może potem trafiały z demobilu do rąk prywatnych ale nie sądze żeby komuś sprzedali coś takiego w tamtych czasach tymbardziej że modyfikacje pojazdów milicyjnych to była tajemnica. To były inne czasy niż obecnie.
masz rację ale nie do końca, zasięgnąlęm języka u ludzi którzy się w to bawią i rzeczywiście były 1,5 turbo a nie 1,6 ale 190 koni to miały tylko rajdowe wersje (A-grupowe) a cywilne miały 105. Oczywiście można było zamówić zestaw turbo do kupowanego poloneza.
Ponadto powstał ponoć prototyp poloneza 3D 2.0 turbo oraz jeden "zwykły" z tym silnikiem.
A wracając do zespołu napędowego od forda to dowiedziałem się że były stosowane dopiero w roku '90 i były to z sierry 2.0 SLE 105 koni a wcześniej tylko fiatowskie 112 koników
Ponadto powstał ponoć prototyp poloneza 3D 2.0 turbo oraz jeden "zwykły" z tym silnikiem.
A wracając do zespołu napędowego od forda to dowiedziałem się że były stosowane dopiero w roku '90 i były to z sierry 2.0 SLE 105 koni a wcześniej tylko fiatowskie 112 koników