Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Szarpie... co jest ?

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Szarpie... co jest ?

Post autor: Jackal »

No więc może trochę nie fachowo nazwałem temat, ale o co chodzi...
Otóż dzisiaj przeorałem trochę plac moją Renówką, dokładnie 1.7 GTE. I jest problem ponieważ kiedy wracałem coś strzeliło, zgrzytnęło, i puścił dyma spod maski. Silnik momentalnie zgasiłem, przepatrzyłem i było pełno oleju od strony ściany grodziowej na bloku. Wszystko spoko, tylko silnik odpala normalnie, nic mu nie jest i cała zabawa zaczyna się w momencie kiedy wciskam sprzęgło, wrzucam bieg i puszczam powoli sprzęgło,w tym momencie zaczyna szarpać w dość szybkim tempie, ruszać nie próbowałem.... Kolega powiedział, że mógł puścić uszczelniacz na wale i zalać sprzęgło, bo miał w innym aucie podobny przypadek. Czy ktoś może miał z takim przypadkiem do czynienia lub ma jakiś pomysł ? Sprawa się raczej obraca w temacie sprzęgła i skrzyni, ale nie bardzo wiem co mogło się stać .

Pozdrawiam.

Przed chwilą spróbowałem znowu. Po lekkim puszczeniu sprzęgła z wyczucie auto rusza, a jak się bardziej puści to przestaje ciągnąć, tylko zaczyna rzucać przodem auta, coś mi się wydaje że się skrzynia rozpadła, co wy myślicie o tym ?
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

A jaki to olej skrzyniowy czy z silnika? Sprawdzałeś poziom w silniku? Powiedział bym że skrzynia, ale ten olej...
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Olej w silniku w normie. Już chyba wiem co się stało, otóż, rozpadł się prawdopodobnie przegłub przy zwrotnicy, ponieważ gdy wrzucam jedynkę i pcham go, to prawa półośka przesuwa się w stronę skrzyni i dosłownie przesuwa silnik, i zaczyna się zgrzygotanie i jak przeskoczy to wraca i od nowa. Olej ... wydaje mi się że pękła guma ochronna na przegłubie przy skrzyni. W piątek rozbiorę, zmienię całą półoś i jeśli to nie pomoże to będę dalej myślał.
Awatar użytkownika
Jackal
Posty: 256
Rejestracja: 4 lutego 2010, 23:00
Lokalizacja: Dêbica // Rzeszów

Post autor: Jackal »

Dobra to info dla potomnych, rozpadł się krzyżak przy przegłubie wewnętrznym, dokładnie wypadł jakiś seger przy tym pierścieniu (a jest ich tam 3), co spowodowało wypadnięcie tego pierścienia. Nowa półośka załatwiła sprawę :) Pozdrawiam.
Sylwó¶
Posty: 265
Rejestracja: 1 grudnia 2009, 12:55
Lokalizacja: Lubartów
Gender:

Post autor: Sylwó¶ »

to ja się podepnę , u mnie też rozpadł się krzyżak ,a co dziwne seger pozostał na miejscu a wypadł pierścień razem z rolkami ,ale udało się to złożyć i śmiga
qbica1988

Post autor: qbica1988 »

w obu piątkach ktore rozbierałem, na jednym ramieniu krzyżaka nie było tych rolek/igiełek
ODPOWIEDZ