Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
kilka kłopotów napędowych
Moderator: Moderatorzy
kilka kłopotów napędowych
kilka kłopotów napędowych
otóż jeden debil urwał mi tabliczkę z numerem skrzyni, ładna, kolorowa, świecąca tabliczka debilowi się spodobała i dzięki debilnemu "mechanikowi" nie wiem jaką mam skrzynię.
jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie mogę znaleźć informację o skrzyni nie wyciągając jej będe bardzo wdzięczny.
otóż jeden debil urwał mi tabliczkę z numerem skrzyni, ładna, kolorowa, świecąca tabliczka debilowi się spodobała i dzięki debilnemu "mechanikowi" nie wiem jaką mam skrzynię.
jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie mogę znaleźć informację o skrzyni nie wyciągając jej będe bardzo wdzięczny.
no to tak autko rejestrowane jest w marcu 1988 roku
D.1 renault
D.2 --------
D.3 R 5 1.4KAT
wygląda jak renault R 5 schuss
http://aebergon.perso.neuf.fr/Renault/p ... uss_88.htm
1.4: 1397 cm3 - 76 x 77 mm - carburateur double corps - 68ch à 5250 tr/min - 10,8 mkg à 3000 tr/min - bvm 5 (6cv) ou bva 3 (5cv) - 165/154 km/h - 765/780 kg (bvm) ou 800/815 kg (bva) - 165/65 R13 T
VF1B40705009
czy to możliwe by 5009 był by numerem skrzyni ?
D.1 renault
D.2 --------
D.3 R 5 1.4KAT
wygląda jak renault R 5 schuss
http://aebergon.perso.neuf.fr/Renault/p ... uss_88.htm
1.4: 1397 cm3 - 76 x 77 mm - carburateur double corps - 68ch à 5250 tr/min - 10,8 mkg à 3000 tr/min - bvm 5 (6cv) ou bva 3 (5cv) - 165/154 km/h - 765/780 kg (bvm) ou 800/815 kg (bva) - 165/65 R13 T
VF1B40705009
czy to możliwe by 5009 był by numerem skrzyni ?
cały czas się waham co robić, czy zmieniać silniczek na na przykład lagunowy i mieć problem z półosiami, czy uturbiać? tak czy siak to widzę że skrzynię muszę zmienić i tu pojawia się problem na jaką i czy to nie wymusi zmiany półosi i co gorsza kłopotów z ich długością itd...
no nic dziś wpadnę do kolesia który mi pokaże gtt i mam nadzieję że dziś wreszcie się zdecyduje
no nic dziś wpadnę do kolesia który mi pokaże gtt i mam nadzieję że dziś wreszcie się zdecyduje