Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Elektrozawór wolnych obrotów (Weber 32 DRT)
Moderator: Moderatorzy
Elektrozawór wolnych obrotów (Weber 32 DRT)
Witam. CHodzi mi o elektrozawór znajdujący się pod cewką zapłonową. Kiedy powinien on się zamykać, a kiedy otwierac? Wiem , że zamyka on podciśnienie idące do membranki , która z kolei uchyla przepustnice dla wolnych obrotów. Problem w tym , że u mnie ma cały czas przepustowość. Czy steruje nim czujnik temperatury czy co innego? Aktualnie mam go odłączonego, bo mam na nim za wysokie obroty biegu jałowego. Czy jeżeli jest odłączony ma wpływ na ilośc spalonego paliwa?
czasem są takie wynalazki i nie tylko w renówkach, ale mają różne rozwiązanie: czasem służą do zwiększenia obrotów biegu jałowego np. podczas włączania wentylatora chłodnicy (tzw. szybki bieg jałowy), czasem współpracują z układem EGR a czasem służą jako ZHS-zawór hamowania silnikiem. W drugim i trzecim przypadku mogą mieć ogromny wpływ na zużycie paliwa i skład mieszanki. Niektóre trzeba regulować.karo3003 pisze:słuchaj, u mnie w weberze nie mam nic takiego jak elektrozawór wolnych obrotów
EGR odpada, bo u mnie go nie ma.

To pod cewką zapłonową. Jest możliwe, że jest to mechanizm zwiększający obroty na zimnym silniku, a po rozgrzaniu zmniejsza je?
Zrobiłem test spalania i wykazało zużycie 7,5 L /100km . Nie jest to najgorszy wynik zważywszy na fakt , że mam założone felgi aluminiowe 14 cali i opony 175 szerokie, no i temperatury są niskie. Ciekawi mnie czy jeszcze jestem w stanie zejsć ze spalaniem?
Gażnik i tak muszę wyregulować bo renia słabo reaguje na pedał gazu.

To pod cewką zapłonową. Jest możliwe, że jest to mechanizm zwiększający obroty na zimnym silniku, a po rozgrzaniu zmniejsza je?
Zrobiłem test spalania i wykazało zużycie 7,5 L /100km . Nie jest to najgorszy wynik zważywszy na fakt , że mam założone felgi aluminiowe 14 cali i opony 175 szerokie, no i temperatury są niskie. Ciekawi mnie czy jeszcze jestem w stanie zejsć ze spalaniem?
Gażnik i tak muszę wyregulować bo renia słabo reaguje na pedał gazu.
to nie jest zawór do oparów benzyny przynajmniej w gaźniku steruje ona samą pracą gaźnika ogólnie chodzi o podciśnienie do jednej membramy z regulacją na śrubę. Sposób podłączenia i zasada działania jest w serwisówce
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Najwięcej R5 ze wspomaganiem to wersja Exclusiv / Baccara. Sporo też trafiało się w GTX. W innych wersjach bardzo rzadko.
Przy okazji zobaczcie jaką Hawi znalazł - http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=mkrmykrnfnnf
Przy okazji zobaczcie jaką Hawi znalazł - http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=mkrmykrnfnnf