Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ciężko kręcąca się kierownica

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

ochotnik

Ciężko kręcąca się kierownica

Post autor: ochotnik »

Witam wszystkich forumowiczów, piszę ten post z związku pytaniem mojego taty, który nie jest biegły w obsłudze komputera i poprosił mnie o pytanie na forum.
Chodzi o ciężkie kręcenie się kierownicy. Natomiast gdy przednie koła są podniesione nie czuć żadnych większych oporów oprócz tych standardowych.
Druga część pytania to: Jaka jest kolejność składania kolumny MCPhersona od góry.

Z góry dziękuje
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

Przydam się do czegoś :radocha:

Jeśli nic z maglownicą nie było robione to można sprawdzić dokręcenie śruby, która jest od spodu maglownicy. Ona jest odpowiedzialna za cięższe lub lżejsze kręcenie kolumną.

Może niedziałające łożyska kolumny mcpersona (wiem źle napisane). I nie ma siły przestawić kolumny.

Kolejność składania będzie mi prościej po kolei jak się zakłada ;)

Amorek
Sprężyna
Metalowy talerz na sprężynę z otworem
Łożysko
Taki talerz z wypustkiem do góry
Poduszka amortyzatora
Mocowanie do budy
Talerzyk zamykający z gumą na około
Śruba łapiąca amorek

O chyba nic nie popierdaczyłem ;)

Jak coś to mnie poprawcie.
ochotnik

Post autor: ochotnik »

Dziękuje za podpowiedź niebawem sprawdzę czy to pomoże.
gzara

Post autor: gzara »

Ale może być tak że są luzy w zawieszeniu i to powoduje ciężkie kręcenie kierą. Ja w clio jak wymieniłem łożyska to nie poznałem auta, kiera zaczeła chodzić lekko jakby na wspomaganiu.
ODPOWIEDZ