Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witam. Dziś chciałbym zapytac i znalezc przyczyne lwarka zmiany bigów w R5 1.1 1990.
otóż dzis stało mi się cos takiego ze lewarek zmiany biegów lata jak we wszystkie strony oprócz w prawo(strona wrzucania 5 biegu,,, tam tak jak by go trzymała jakas spręzynka) biegi wchodzą płynnie do przodu.. tylko jak wrzuce wsteczny to inaczej pracuje dzwignia przemieszczając ja na luz..(trochę cięzej)..
napisze ze nie zaglądałem jeszcze tam i niczego nie dotykałem.. najpierw chce fachowej wiedzy.
no tak wpadłem w wysoki snieg zreszto teraz to same wysokie te zaspy w małym miescie.... no i zajrzałem.... oberwana jest ta spręzynka pod spodem ale tez ten kołek do którego jest przymocowana jest niepewny... no nic kupuje jutro nową sprezynke ale co do tego kołka...? hm on jest wpojony w podłoge... jakies sugestie by go usztywnic??
może warto dodać takie ogłoszenie przyklejone i jakoś grubą czerwoną czcionką wypisane że: "CZĘŚCI DO RENAULT 5 ORAZ RENAULT SUPER 5 NALEŻY POSZUKIWAĆ W SKLEPACH OPATRZONYCH SZYLDEM BRZMIĄCYM MNIEJ WIĘCEJ TAK: CZĘŚCI DO AUT FRANCUSKICH"
witam
mam podobny problem z tym lewarkiem lata we wszystkie strony patrzylem pod spodem to brakuje tam czegos tylko nie wiem jak to powinno wygladac w orginale( jest pret lewarka połaczony z poziomym pretem do skrzyni biegów i nic wiecej) czy moglby mi ktos wrzucic jakies zdjecia albo schemat albo co dokladnie powinienem kupic zeby to naprawic samemu