Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Drążek kierowniczy

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

jak już wymieniasz lewą końcówkę to wymień też prawą bo poleci w najbliższym czasie
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
picia
Posty: 58
Rejestracja: 20 marca 2010, 11:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: picia »

Dzięki wielkie za odpowiedzi. Nurtuje mnie tylko czy do założenia tej tulejki musze wszystko rozebrać ? Jak najlepiej to zrobić ?
Robcio_GTT

Post autor: Robcio_GTT »

picia pisze:Jak najlepiej to zrobić ?
Odpowiem jak u nas w firmie : JAK NAJSZYBCIEJ :P
unikorn

Post autor: unikorn »

Nie wiem... wymieniałem obydwa drążki u siebie i nie widziałem żadnej tulejki... nie wiem.
ODPOWIEDZ