Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1,4 a turbo
Moderator: Moderatorzy
Najlepiej kupić całe auto lub samemu wybebeszyć. Np. http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-8v-klimatronic-C18977467.html
lub
http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-benzyna-okazja-100-sprawna-C18999663.html
Zapomnij też że będzie tanio - nie będzie na pewno. Zawsze wyjdzie stado drobiazgów, które także kosztują. A to olejek, a to smar, a to jakieś sranie mocowanie, a to sprzęgło, a to klocki a to zawiechę trzeba zmienić...
Wersja superhuraoptymistyczna to 2000 pod warunkiem że sam robisz. A i tak realnie pewnie około 3-5 tysi wyjdzie. Zabawa z uturbianiem pewnie podobnie a efekt nieznany.
Może sprzedaj swoją i kupić po prostu R5 z fajnym silnikiem i ją dopieścić np jeśli jeszcze jest http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=9167. Lub ta dawna Maolatowa.
One mają pozornie wysokie ceny - po pierwsze na pewno coś stargujesz a po drugie masz gotowca - wsiadasz i jedziesz.
Nie piszę tego aby zniechęcić - wprost przeciwnie. Po prostu ucz się na błędach innych i potraktuj to jako szczerą radę.
lub
http://otomoto.pl/renault-laguna-2-0-benzyna-okazja-100-sprawna-C18999663.html
Zapomnij też że będzie tanio - nie będzie na pewno. Zawsze wyjdzie stado drobiazgów, które także kosztują. A to olejek, a to smar, a to jakieś sranie mocowanie, a to sprzęgło, a to klocki a to zawiechę trzeba zmienić...
Wersja superhuraoptymistyczna to 2000 pod warunkiem że sam robisz. A i tak realnie pewnie około 3-5 tysi wyjdzie. Zabawa z uturbianiem pewnie podobnie a efekt nieznany.
Może sprzedaj swoją i kupić po prostu R5 z fajnym silnikiem i ją dopieścić np jeśli jeszcze jest http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=9167. Lub ta dawna Maolatowa.
One mają pozornie wysokie ceny - po pierwsze na pewno coś stargujesz a po drugie masz gotowca - wsiadasz i jedziesz.
Nie piszę tego aby zniechęcić - wprost przeciwnie. Po prostu ucz się na błędach innych i potraktuj to jako szczerą radę.
F3R trzeba kupować ten "starszy" z kopułką i z modułem, a nie na 2 cewkach
F3R-722 czy 723
Ja kupiłem z całym osprzętem za 1150, ale pomagałem kolesiowi go wyjąć z auta, za to miałem możliwość odpalenia przed zakupem... Jako, że wcześniej miałem 1,7 MPI to dużo części w.w. miałem, łącznie ze skrzynią i półośkami i zawiasem, musiałem dokupić koło zamachowe, bo silnik był z automata (80zł) i zdjąć immobiliser (170zł), do tego jakieś uszczelki, simmeringi, kopułka, palec, rozrząd, sprzęgło...
Co do sprzęgła i koła zamachowego - uwaga, bo jest kilka wielkości, ja trafiłem tą najrzadszą - 215mm, są jeszcze 210 i 220 - tańsze i bardziej popularne.

Ja kupiłem z całym osprzętem za 1150, ale pomagałem kolesiowi go wyjąć z auta, za to miałem możliwość odpalenia przed zakupem... Jako, że wcześniej miałem 1,7 MPI to dużo części w.w. miałem, łącznie ze skrzynią i półośkami i zawiasem, musiałem dokupić koło zamachowe, bo silnik był z automata (80zł) i zdjąć immobiliser (170zł), do tego jakieś uszczelki, simmeringi, kopułka, palec, rozrząd, sprzęgło...
Co do sprzęgła i koła zamachowego - uwaga, bo jest kilka wielkości, ja trafiłem tą najrzadszą - 215mm, są jeszcze 210 i 220 - tańsze i bardziej popularne.
Jeśli zaś chodzi o kupno nowego autka to raczej ta opcja odpada bo całą renówkę doprowadziłem sam do tego stanu, wzmocniłem i pomalowałem /przy pomocy lakiernika/ na białą perłę od lexusa za nie przyzwoite pieniądze, więc jestem raczej skazany na dokończenie tego projektu
takie zresztą było założenie by na bazie tej piątki zrobić sobie autko do codziennej eksploatacji w mieście. Puki co to jestem bardzo zadowolony, nie licząc rzecz jasna kilku braków 
1- silniczek /więcej mocy!, więcej mocy!, więcej mocy!/
2- troszkę skrzypi mi dach na wertepach /dach przesuwany/
3- skórka na kierownicy obszyta zieloną nitką - brak
i właściwie to wszystko co zostało mi do zmiany
jak dobrze pójdzie to w tym roku powinienem wszystko skończyć, bo zmiana silnika przy założeniu że mam wszystko powinna się zamknąć w tydzień, no tylko trzeba mieć jaszcze wszystko 


1- silniczek /więcej mocy!, więcej mocy!, więcej mocy!/
2- troszkę skrzypi mi dach na wertepach /dach przesuwany/
3- skórka na kierownicy obszyta zieloną nitką - brak

i właściwie to wszystko co zostało mi do zmiany


to już nie będzie takie proste, bo skrzynia lagunowa to JC5 i ma inne mocowania i inne półosie (prawa półoś krótka z przedłużką przykręconą do bloku) no i 3x wyższą cenę
lepiej kupić skrzynię JB3 z R19 (albo R5) 1,7 za 3 stówy i półośki z GTE/GTT i w drogę
co do sprzęgła pisałem o 8:35...
koszt 350 w moim najdroższym przypadku 215mm (valeo 5 stów), a te popularniejsze okolice 220zł... (350 valeo)
sprzęgło tak czy tak trzeba zmienić więc stówa w tą czy w tą nie robi różnicy....
lepiej kupić skrzynię JB3 z R19 (albo R5) 1,7 za 3 stówy i półośki z GTE/GTT i w drogę

co do sprzęgła pisałem o 8:35...
koszt 350 w moim najdroższym przypadku 215mm (valeo 5 stów), a te popularniejsze okolice 220zł... (350 valeo)
sprzęgło tak czy tak trzeba zmienić więc stówa w tą czy w tą nie robi różnicy....
Prawda, ale nie do końca - zależy jaka JC5
Część JC5 ma obudowę niemal identyczną jak JB3 a półosie i mocowania łap są identyczne jak JB3.
Osobiście w moim dieslu (wersja II w czerwonej GTR
) miałem JC5002 ( od R19 1.9 TD)
Ba, zamierzam włożyć do GTE bo przy jej przełożeniach prędkości będą w normalnym zakresie obrotów.
Część JC5 ma obudowę niemal identyczną jak JB3 a półosie i mocowania łap są identyczne jak JB3.
Osobiście w moim dieslu (wersja II w czerwonej GTR

Ba, zamierzam włożyć do GTE bo przy jej przełożeniach prędkości będą w normalnym zakresie obrotów.