Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

podniesienie zawieszenia tył

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

MiK

podniesienie zawieszenia tył

Post autor: MiK »

Witam,
mam mały problem z moją renówką, otóż jak na nią patrzę to widzę że koła z "przodu są duużo wyżej od tych z tyłu", mało tego jak przewożę coś w bagażniku i jeszcze jadą ze mną pasażerowie z tyłu to mam wrażenie że siedzi mi tyłek na asfalcie.
Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział mi krótko że jak nie wybije "pręta" to nie robi.
Domyślam się że chodzi o jakiś zapieczony element wewnątrz tej rury, pytanie czy ktoś z Was wie kto może się tego podjąć w okolicach Krakowa, ile to może kosztować i czy warto reperować, a może kupić cały nowy element?
Pytanie drugie: zeżarło mi podłużnicę nad tylną belką jakieś 8 cm za mocowaniem belki w kierunku tyłu autka. Dziura jest od spodu na długości około 10 cm, rozgrzebałem wszystko co się dało wraz z konserwacją i okazało się że ścianki pionowe podłużnicy są ok. Chciałbym to pospawać, ale wolę się z Wami skonsultować w tej sprawie.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Z prętem skrętnym możesz mieć problem ponieważ wieloklin rdzewieje i czasem trudno jest go wyciągnąć za pomocą wybijaka kinetycznego tak czy inaczej ściągnij plastikowe koreczki nalej jakiegoś penetratora i zamknij pojeździj parę dni i znowu zalej i próbuj wyciągnąć . ewentualnie zastosuj ten patent http://renault11club.freehosting.net/Re ... lttras.htm
Ostatnio widziałem możliwość kupna nowych prętów do R5, R11 oraz R19 troszeczkę twardszych niż seria ceny ok 200-250zł
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Istnieje zajebjaszy i fajny przycisk "Szukaj"
Odpowiada na wiele intrygujących spraw np http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.php?t=5638
ODPOWIEDZ