Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Dzięki za informacje to ze nie sa takie same to wiem ale zawsze wdawało nam sie ze różnice są tylko w mocowaniach a nie w samej długości blachy. Po za tym co wystaje na fotkach nie znaleźliśmy różnic.
Zwróć uwagę na to, że błotniki ze zwykłej są wywinięte do wewnątrz, natomiast te z GTT/GTE mają blachę zakończoną na prosto, ponieważ pod nakładkę (na rant błotnika) mocowana jest uszczelka po to, żeby błoto się pod nią nie zbierało.
Dodatkowo same otwory pod nakładki są profilowane, więc nie jest to kwestia wywiercenia otworów w zwykłych błotnikach, chociaż też jest to jakaś metoda.