Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Wysokie obroty na gazie -1.7 F2N
Moderator: Moderatorzy
Wysokie obroty na gazie -1.7 F2N
Witam
Od jakiegoś czasu próbuje ogarnąć swoją r11, co prawda na benzynie narazie nie jeździ gdyż gdzieś ucieka paliwo ale poczyściłem i rozruszałem troszkę webbera.
Ma dość wysokie obroty, na zimnym (lpg słabo rozprężony) ma około 1000 obrotów, jak się nagrzeje wzrasta do około 1400-1500. Przepustnice dobrze się domykają (wcześniej miałem z tym problem i obroty szybowały w górę ale było różnie).
Nie wiem co może być tego przyczyną. Którędy może jeszcze załapać więcej mieszanki. Od parownika idzie wężyk do kolektora dolotowego już za gaźnikiem i rozumiem że to odpowiada za wolne obroty gazu. Było wcześniej lepiej tzn. miał 900 obrotów więc obstawiam że to jest OK a coś z gaźnikiem tylko co, wkońcu przy LPG cała praca gaźnika sprowadza się do przepustnicy i tyle żadne inne urządzenia gaźnika nie są używane.
Od jakiegoś czasu próbuje ogarnąć swoją r11, co prawda na benzynie narazie nie jeździ gdyż gdzieś ucieka paliwo ale poczyściłem i rozruszałem troszkę webbera.
Ma dość wysokie obroty, na zimnym (lpg słabo rozprężony) ma około 1000 obrotów, jak się nagrzeje wzrasta do około 1400-1500. Przepustnice dobrze się domykają (wcześniej miałem z tym problem i obroty szybowały w górę ale było różnie).
Nie wiem co może być tego przyczyną. Którędy może jeszcze załapać więcej mieszanki. Od parownika idzie wężyk do kolektora dolotowego już za gaźnikiem i rozumiem że to odpowiada za wolne obroty gazu. Było wcześniej lepiej tzn. miał 900 obrotów więc obstawiam że to jest OK a coś z gaźnikiem tylko co, wkońcu przy LPG cała praca gaźnika sprowadza się do przepustnicy i tyle żadne inne urządzenia gaźnika nie są używane.
Jaki masz gaźnik? zwykłego webera z ręcznym ssaniem czy już jakąś lepszą konstrukcję z automatycznym. Ponieważ może być tak że po prostu ssanie do końca nie puszcza i tak się właśnie dzieje mimo tego że przesłona jest schowana przepustnica jest delikatnie otwarta. Jak masz na lince to po prostu spróbuj ręką przy gaźniku tą dźwigienką wyłączyć całkowicie może coś da jeżeli nie to spróbuj parownikiem wyregulować ewentualnie szukaj gdzie łapie lewe powietrze
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Weber DRT? Chyba taki ma symbol. Zwykły ze zwykłym ssaniem. SSanie jest wyłączone a przepustnice są pozamykane. Regulowanie śrubą na parowniku mija się z celem bo to nie służy do tego (chyba:) Tak myślę czy możliwe by było aby gotowa mieszanka z miksera przez przelatywała przez studzienkę od biegu jałowego???
"Regulacji" gazu nauczyłem się kiedyś od Citroeniarzy, piszę w cudzysłowie bo wiem że bez analizatora nie da się idealnie wyregulować. Z benzyną nie jest tak hop siup, gdyż nie wiadomo czemu jak jest wszystko popodpinane jak trzeba to całość benzyny wraca powrotem do baku i nie potrafi wytworzyć ciśnienia (pompa mechaniczna na głowicy) wina chyba leży w przepływomierzu od komputera spalania. Ale żeby się do tego dobrać potrzebny jest kanał i duuużo czasu, a teraz ani jednego ani drugiego. Owszem zgadza się że działanie na benzynie jest wyznacznikiem sprawności systemu. Ale ten układ jest bardzo prosty i przy zasilaniu gaz nie korzysta z żadnego urządzenia od benzyny poza przepustnicą (w instalacjach wtryskowych korzysta np z lambdy, silnika krokowego).
Na chwilę obecną utwierdzam się w przeonaniu że mikser jest zamontowany krzywo i powietrze zmieszane z gazem idzie przez układy benzyny (np. biegu jałowego)
Na chwilę obecną utwierdzam się w przeonaniu że mikser jest zamontowany krzywo i powietrze zmieszane z gazem idzie przez układy benzyny (np. biegu jałowego)
-spuść syf z parownika, a potem śmiało poreguluj parownik srubą na parowniku i tą na wężu i być może na razie pomoże. Gaz da się ustawić dość dobrze bez analizatora, nieraz to robiłem w r19. Gaźnikowe instalacje lpg niestety trzeba częściej regulować bo są bardziej podatne na zmiany warunków klimatycznych
Przyłączam się do unikorna - najpierw benzyna potem lpg, inaczej to jak błądzenie we mgle
Przyłączam się do unikorna - najpierw benzyna potem lpg, inaczej to jak błądzenie we mgle
Aha. Ja pozbyłem się tego od tej zaślepionej strony nie od strony cięgła więc tam nie powinno zassysać, ewentualnie smyrne go silikonem.
P.S.
Mechaniki uczę się na własnych autach, z gaźnikiem nigdy wcześniej nie miałem do czynienia, ale jest on fascynujący, biorąc pod uwagę jak bardzo skomplikowany jest to element i że użytkownik ma wpływ na całą jego pracę.
Gaźnik żyje i ma duszę
P.S.
Mechaniki uczę się na własnych autach, z gaźnikiem nigdy wcześniej nie miałem do czynienia, ale jest on fascynujący, biorąc pod uwagę jak bardzo skomplikowany jest to element i że użytkownik ma wpływ na całą jego pracę.
Gaźnik żyje i ma duszę

Szukaj gdzie łapie lewe powietrze i będzie ok.
A jak dokręcałeś samą klapkę do ośki ponieważ powinna być przykręcona z lekkim luzem a po kilkukrotnym otwarciu i zamknięciu przepustnicy już po ułożeniu się jej w gardzieli powinno się ją dokręcić z odpowiednią siłą
Co do przepływomierza benzyny zostaw go w spokoju i rozbierz pompę paliwa o ile jest rozbieralna ewentualnie sprawdź czy pociągnie paliwo z jakiejś butelki
A jak dokręcałeś samą klapkę do ośki ponieważ powinna być przykręcona z lekkim luzem a po kilkukrotnym otwarciu i zamknięciu przepustnicy już po ułożeniu się jej w gardzieli powinno się ją dokręcić z odpowiednią siłą
Co do przepływomierza benzyny zostaw go w spokoju i rozbierz pompę paliwa o ile jest rozbieralna ewentualnie sprawdź czy pociągnie paliwo z jakiejś butelki
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników
Tylko Renault